144 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben 19 weken en 1.8 kilo aangekomen!

5 maanden geleden

Hier 16+4 en al 6kg aangekomen. Ik ben normaal heel mager maar ik vrees dat ik veel vocht vasthoud, waar ik al schrik voor had 😪

5 maanden geleden

Ik ben 18 weken en 2 kilo aangekomen .

5 maanden geleden

Ik ben 18w 3d en 1,5 à 2 kg aangekomen

5 maanden geleden

20wk +3, wel een baby die voor loopt op gewicht en lengte. Nu 4,8kg aangekomen

5 maanden geleden

Nou ik win denk ik Was met 16 weken 3kg aangekomen😂 durf nu niet weer te kijken haha

5 maanden geleden

Was 1 keer snel erop gaan staan met alle kleren en goede maaltijden die dag en was ongeveer in de 4kg meer

5 maanden geleden

Hier 19 weken en al 5kg erbij 🙈

5 maanden geleden

19+5w eerst 4 kg afgevallen. Nu 1 erbij, dus tussenstand -3kg

5 maanden geleden

Ik was op 16weken 4 kilo bij. Volgende week terug op 20 weken dus zeer benieuwd. Moet wel zeggen dat ik heel afgetraind stond en nu ook voor mijn aantal weken wel echt een bump heb. Hoop toch nu wat te stagneren 😅

5 maanden geleden

Bijna 17 weken, en nog steeds -8kg. Telkens als ik wat bijkom, ben ik weer enkele dagen misselijk, waardoor het er weer snel terug af is. Gelukkig heb ik ruim voldoende reserve🙊

5 maanden geleden

Dus Voor zw woog ik 81-82 eigenlijk meer net 82 Met 16 weken woog ik 85 En vorige keer snel op gaan staan met kleren en goede maaltijden gehad te hebben die dag woog ik 87 Maar vandaag ochtend woog ik 85😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Dus Voor zw woog ik 81-82 eigenlijk meer net 82 Met 16 weken woog ik 85 En ...
Ik ben nu 18’weken

5 maanden geleden

20+2 en 4kg bijgekomn

5 maanden geleden

Ik ben 20w zwanger (van een tweeling). In het begin ziek geweest, 5kg vermagerd, ondertussen terug 2kg bij.. Dus we staan op -3kg..

5 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Hier 16+4 en al 6kg aangekomen. Ik ben normaal heel mager maar ik vrees dat ...
Hetzelfde hier! Ook mager voor de zwangerschap.. ik denk dat ons lichaam extra veel moet opslaan dan om een baby een goed huisje te voorzien 😅

5 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Hetzelfde hier! Ook mager voor de zwangerschap.. ik denk dat ons lichaam ex ...
Oh, ik ben blij dat ik niet alleen ben. Ja. Ik ben 1m63 en weeg normaal rond de 53 a 55kg... Nu al aan 61 kg.. maakte me al zorgen 🙈

5 maanden geleden

Hier gaat het ineens ook sneller de hoogte in, 20w4 en +5 bleek vanochtend 😇

5 maanden geleden

Ik ben 19 weken en tot nu 3/4kg bijgekomen

5 maanden geleden

Ben nu 21w en zo’n 4,5kg aangekomen, het gaat ineens snel 😅