19 Reacties

21 dagen geleden

Ik had dit ook qua beweging dan overdag. S’nachts was wat anders , gynaecoloog zei ook telkens ; amai je wandelt vlot, je kan gij nog goed op af die tafel,…. De maandag zei ze dat voor t laatst en ben die week de vrijdag bevallen 🥰

20 dagen geleden

Ik voel me ook zo en ben 38+3 ☺️. En bij mijn vorige zwangerschap was dat ook en is het plots op een ochtend spontaan begonnen met weeën (39+5) en 5u later was hij er dus ik heb er nu ook vertrouwen in dat de natuur zijn werk zal doen. Voor nu nog zoveel mogelijk genieten van haar schopjes in mijn buik. Vanaf eind volgende week ga ik wel wat meer oefeningen doen om mijn bekken te openen op zo'n grote zitbal bijvoorbeeld, dat stimuleert soms wel wat. Geniet nog van de laatste dagen/weekjes ☺️☺️

20 dagen geleden

Hier hetzelfde verhaal. Ben vandaag 39 weken en merk al heel de zwangerschap er bitter weinig van. Gynaecoloog en vroedvrouw zeiden dat het normaal was. Ook op het einde zou niet iedereen die 'kwaaltjes' krijgen. Ben zelf ook veel blijven bewegen en dat merkten ze wel. Zou kunnen meespelen.

20 dagen geleden

Hey, ik denk dat dit heel positief is en dat het dan allemaal heel plots en snel kan verlopen. Ik nader nu 40 weken en heb het sinds 38-39 weken wel zwaar, de tips die ze geven is dat toch blijven bewegen zodat de zwaartekracht goed zijn werk kan doen. Blijven bewegen dus en genieten + aftellen ☺️

20 dagen geleden

Ik ben momenteel 39+3 weken zwanger. En ik heb ook echt nergens last van, ik zal hiervoor zeker niet klagen. Ik kan nog goed stappen en doe nog vanalles overdag, ook s nachts slaap ik nog heel goed. Maar soms denk ik van 'is dit wel normaal'. Ook krijg ik vaak te horen 'zo een klein buikje/nog niet veel bijgekomen precies', maakt me soms wat onzeker. Hopelijk komt ze snel ter wereld, zodat we haar in onze armen kunnen nemen. 😊

18 dagen geleden

Reactie op E1745

Ik ben momenteel 39+3 weken zwanger. En ik heb ook echt nergens last van, i ...
Die reactie krijg ik ook voortdurend, wat een kleine buik. Ze wordt nochtans momenteel geschat op 3kg100 perfect normaal dus. Gewoon blij zijn dat we ons zo goed voelen en genieten van de laatste dagen :) Sinds gisteren heb ik wat voorweeën, benieuwd wanneer de natuur beslist dat de bevalling echt op gang is.. Veel succes daar!

18 dagen geleden

Stel je dan eens in de plaats van de mama's die wel al heel de zwangerschap en een deel daarvan last hebben. Wij zijn nog ongeduldiger 😅

17 dagen geleden

Reactie op VDBLYNN

Ik had dit ook qua beweging dan overdag. S’nachts was wat anders , gynaecol ...
Ja same haha, amai zo spannend 😍

17 dagen geleden

Reactie op Marthe1991

Die reactie krijg ik ook voortdurend, wat een kleine buik. Ze wordt nochtan ...
Ja perfect normaal idd! Yes, zullen we doen :) jij ook heel veel succes 🤩

17 dagen geleden

Reactie op Marthe1991

Ik voel me ook zo en ben 38+3 ☺️. En bij mijn vorige zwangerschap was dat o ...
Oh deze geeft me courage!! Mega benieuwd zeg 😍🙏🏼 Geniet er nog van 👼🏼

17 dagen geleden

Reactie op MJ88

Hey, ik denk dat dit heel positief is en dat het dan allemaal heel plots en ...
Let’s go for a walk 😃

16 dagen geleden

Hebben jullie ook amper harde boeken en weinig of geen oefenweeën??? Ik ben momenteel 38w + 4d en ik voel mij ook echt goed. Ga nog elke dag 1u wandelen en doe nog yoga enzo. Maar ik wil wel echt niet zoveel overtijd gaan. Ik lees hier dat zoveel mensen al krampen enzo hebben, maar heb er zelf amper last van!

16 dagen geleden

Reactie op loena5423

Hebben jullie ook amper harde boeken en weinig of geen oefenweeën??? Ik ben ...
Same en ik ben nu 39+4… Time will tell 😌

16 dagen geleden

Reactie op loena5423

Hier ook niet. Mij hebben ze wel gezegd dag niet iedereen hier mee te maken krijgt. Maar toch, geeft wat het gevoel stil te staan 🙈

16 dagen geleden

Reactie op loena5423

Hier is het heel wisselend, sommige dagen wel, dan weer helemaal niets. Vooral niet laten opjagen door wat je hier leest, die baby'tjes gaan er hoe dan ook allemaal uitkomen 😉

15 dagen geleden

Reactie op loena5423

Nog nooit iets van harde buiken of oefenweeën gehad, of toch niet dat ik weet, maar dat zal je dan wel doorhebben zeker 🤔 Ben nu 38 weken. Ben benieuwd of ik het überhaupt ga voelen…

15 dagen geleden

Reactie op loena5423

Hier ook. Vandaag 40+1 weken. We zullen moeten afwachten tot ze er klaar voor zijn,maar voorlopig nog geen tekenen dat het voor iedere moment zou kunnen zijn 😊

15 dagen geleden

Reactie op Marthe1991

Hier is het heel wisselend, sommige dagen wel, dan weer helemaal niets. Voo ...
Dat is waar! Ze komen er sowieso wel uit. Merci voor je woorden!

15 dagen geleden

Nog nooit iets van harde buiken of oefenweeën gehad, of toch niet dat ik we ...
Haha hier hetzelfde :p