Hi there!
Eerste kindje hier, dus new mommy to be. Alle symptomen zijn dus ook nieuw en vaag voor me 😅
Ik ben bijna 38w zwanger en heb sinds gisterenavond beginnende ‘menstruatie klachten’, ben daarstraks nog wel even aan de monitor geweest owv wekelijkse check up.
Nu voel ik het weer iets feller opkomen vooral in men onderbuik/lage rug. Zou dit toch een voorteken kunnen zijn dat het stilaan zou beginnen? Of kan dit nog een tijdje blijven aanrommelen? 🤓🙏🏼😇
Hey! Helaas kan dit nog efjes aan blijven houden. Rugweeën of voorweeën zijn dat dan. Maaaaaar wilt wel zeggen dat je lichaam zich voorbereid. Nog een maaaaaar: als ze in frequentie en intensiteit toenemen en regelmatig op en af gaan, dan zou het wel eens kunnen dat het een teken is van echte weeën! ☺️ alsook als ze niet verminderen met warmte kan dat ook een teken zijn! Opvolgen dus. Veel succes ☺️
Ik heb momenteel een beetje hetzelfde. Heb je ook steken onderaan? Dus dat het daar erg gevoelig aanvoelt en je regelmatig steekjes krijgt? Dat heb ik namelijk ook sinds deze middag.
Hier vandaag 39w3d en gisteren gestript gwst sinds dien ook last van last in de onderrug.. gaat wel over als ik er warmte opleg.. hoop stiekem wel dat het zich rap doorzet
Hier af en toe ook ineens een vlaag van menstruatie-achtige rugpijn, duurt echt maar enkele minuten en gaat dan weer weg, de ene keer wat lichter dan de andere keer. Ben nu 38w1d en ook eerste kindje!