8 Reacties

15 dagen geleden

Hey! Helaas kan dit nog efjes aan blijven houden. Rugweeën of voorweeën zijn dat dan. Maaaaaar wilt wel zeggen dat je lichaam zich voorbereid. Nog een maaaaaar: als ze in frequentie en intensiteit toenemen en regelmatig op en af gaan, dan zou het wel eens kunnen dat het een teken is van echte weeën! ☺️ alsook als ze niet verminderen met warmte kan dat ook een teken zijn! Opvolgen dus. Veel succes ☺️

15 dagen geleden

Reactie op elighes

Hey! Helaas kan dit nog efjes aan blijven houden. Rugweeën of voorweeën zij ...
Dankjewel 🫶🏼

15 dagen geleden

Ik heb momenteel een beetje hetzelfde. Heb je ook steken onderaan? Dus dat het daar erg gevoelig aanvoelt en je regelmatig steekjes krijgt? Dat heb ik namelijk ook sinds deze middag.

15 dagen geleden

Reactie op IneL89

Ik heb momenteel een beetje hetzelfde. Heb je ook steken onderaan? Dus dat ...
Ja klopt, ook echt heel veel druk! Precies of ik heb een stamp op men schaambeen gekregen…

15 dagen geleden

Hier vandaag 39w3d en gisteren gestript gwst sinds dien ook last van last in de onderrug.. gaat wel over als ik er warmte opleg.. hoop stiekem wel dat het zich rap doorzet

15 dagen geleden

Reactie op Liesl123

Ja klopt, ook echt heel veel druk! Precies of ik heb een stamp op men schaa ...
Blij dat ik niet alleen ben, dan zal het gewoon afwachten zijn vermoed ik? :)

15 dagen geleden

Reactie op IneL89

Blij dat ik niet alleen ben, dan zal het gewoon afwachten zijn vermoed ik? ...
Ik denk het idd 😅 wachten kan lang duren 🙈

14 dagen geleden

Hier af en toe ook ineens een vlaag van menstruatie-achtige rugpijn, duurt echt maar enkele minuten en gaat dan weer weg, de ene keer wat lichter dan de andere keer. Ben nu 38w1d en ook eerste kindje!