21 Reacties
12 dagen geleden
Dan heb je nog tijd om eventueel een douche te nemen en binnen het uur naar het ziekenhuis te gaan. Veel succes! 🍀🙏
12 dagen geleden
Toevallig iemand tips wat ik kan doen zodat ik naar het ziekenhuis kan gaan zonder dat heel mijn broek telkens nat is? 😊
12 dagen geleden
Hey, ja heb toevallig afgelopen zaterdag hetzelfde meegemaakt. (Eerste kindje)
Mijn vliezen braken rond 10u, ben naar ziekenhuis geweest om 11u, aan monitor. Alles goed met kindje, terug naar huis gegaan. Rond 15u begonnen mijn weeën spontaan :)
Rond 18u werden we terug in het ziekenhuis verwacht.
Om 19u terug naar huis voor een uurtje, hierna intense weeën. Kindje geboren zondag rond 12u30
Beste is om naar het ziekenhuis te bellen.
Ik wens je alvast een vlotte bevalling toe
12 dagen geleden
Reactie op Delfine C
Hey, ja heb toevallig afgelopen zaterdag hetzelfde meegemaakt. (Eerste kind ...
Dankjewel! En een dikke proficiat alvast met de geboorte van jullie kindje!
12 dagen geleden
Op 30 oktober hetzelfde meegemaakt (38w) Water gebroken, gebeld naar het ziekenhuis en we mochten komen. Doggypad in de broek (om zo de broek droog te houden) daar aan de monitor en ik had al 5 cm ontsluiting. Daar moeten blijven (monitor vertelde dat haar hartslag wat te hoog was) en op 31 oktober bevallen. Veel succes!🤞
12 dagen geleden
Reactie op Margoooootje
Dan heb je nog tijd om eventueel een douche te nemen en binnen het uur naar ...
Ze hoeft niet per se binnen het uur naar het ziekenhuis tenzij ze positief testte voor GBS…
12 dagen geleden
Ze hoeft niet per se binnen het uur naar het ziekenhuis tenzij ze positief ...
Mijn ziekenhuis heeft gezegd bij het breken van de vliezen heb je 1u de tijd 🤷♀️🤣
12 dagen geleden
Reactie op Jasmienvdm
Toevallig iemand tips wat ik kan doen zodat ik naar het ziekenhuis kan gaan ...
Inlegkruisje in je broek en/of zo’n puppy plaspad in je broek 😛
12 dagen geleden
Reactie op Margoooootje
Mijn ziekenhuis heeft gezegd bij het breken van de vliezen heb je 1u de tij ...
Vreemd, hier mag ik nog gerust 6u thuis blijven met gebroken vliezen. Elk ziekenhuis is anders zeker 😅
12 dagen geleden
Ze hoeft niet per se binnen het uur naar het ziekenhuis tenzij ze positief ...
Ik moet ook meteen gaan bij vochtverlies voor de monitor, sommige kindjes krijgen stress bij het breken van het water en moeten opgevolgd worden zodat ze kunnen ingrijpen als het de baby teveel wordt.
12 dagen geleden
Ik had vannacht hetzelfde! Vliezen gebroken, vannochtend gedoucht en naar ziekenhuis gegaan. Nu al heel de dag in de verloskamers met om de 4u antibiotica & weeën opwekkers… Hier is het breken van de vliezen wel een indicatie om te moeten blijven…🍀😊 36+6 vandaag. Succes!
12 dagen geleden
Reactie op Molly1234
Ik moet ook meteen gaan bij vochtverlies voor de monitor, sommige kindjes k ...
Snap ik, gewoon wel gek dat ziekenhuizen zo verschillen daarin; Tegen mij is gezegd dat ik gerust nog kon thuisblijven tot ik om de 5min weeën heb.
12 dagen geleden
Reactie op julie1998
Ik had vannacht hetzelfde! Vliezen gebroken, vannochtend gedoucht en naar z ...
Dankjewel 😊 Jij ook heel veel succes alvast!!
11 dagen geleden
Reactie op Molly1234
België of Nederland? Ik heb het gevoel dat Nederland niet iets minder van d ...
België
11 dagen geleden
Reactie op elighes
Bij ons in Gent moeten we ook binnen bij gebroken vliezen
Hier Leuven 😅