56 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Lotte_dh

Hier ook alles goed. Ze waren vorige week (op de controle van 10 weken, we ...
Ah goed nieuws, leuk dat jullie eens extra mochten gaan! Had er ook voor gebeld maar ze hebben het te druk, dus helaas geen plaats. Ik zit ook al een paar weken thuis van mijn werk door de extreme misselijkheid. Niet wat ik in mijn hoofd had maar voor nu kan het niet anders. Idem hier, overdag voldoende rusten zodat ik wat energie heb als mijn zoontje (4j) van school komt. Het is een totaal andere zwangerschap dan mijn eerste, ik had toen niks van kwaaltjes 😅

7 maanden geleden

Bij ons delen ze een placenta maar wel een aparte vruchtzak. Hoe is dat bij ...
Bij ons is het ook zo! :)

7 maanden geleden

Bij ons delen ze een placenta maar wel een aparte vruchtzak. Hoe is dat bij ...
Bij mij hebben ze elk hun eigen placenta. Heeft de gynaecoloog iets gezegd van risico’s?

7 maanden geleden

Reactie op Gode24

Bij mij hebben ze elk hun eigen placenta. Heeft de gynaecoloog iets gezegd ...
Is het bij jullie dan een eeneiige of twee-eiige tweeling? Bij ons het is het eeneiig. Ja hoor ik ben op de hoogte van alle risico’s, word daarom ook extra opgevolgd 😊

7 maanden geleden

Is het bij jullie dan een eeneiige of twee-eiige tweeling? Bij ons het is h ...
Het is een twee-eiige tweeling. Wel goed dat je extra opgevolgd wordt! Ik begrijp dat je jou wat meer zorgen maakt maar met de extra controles en het kunnen van nu zal dit wel goed verlopen ;)

7 maanden geleden

Reactie op Gode24

Het is een twee-eiige tweeling. Wel goed dat je extra opgevolgd wordt! Ik ...
Oh oké! Volgens wat ik er maar van ken is het precies wel zo dat er bij de eeneiige tweelingen meestal maar 1 placenta is. Ja inderdaad hij heeft me echt gerustgesteld. Hoe minder risico’s hoe beter natuurlijk maar het is nu zo, dus ga er proberen niet te veel over stressen 🤗

6 maanden geleden

Wij hebben vorige week (op 6d 3d) ook dat nieuws gekregen. Was even schrikken, maar het is wel welkom!

6 maanden geleden

Zijn er die al hun 12 weken echo gehad hebben? Hoe was die van jullie?

6 maanden geleden

Reactie op Gode24

Zijn er die al hun 12 weken echo gehad hebben? Hoe was die van jullie?
Ja, ik :) Alles was in orde. De babytjes zijn 6 en 5,5cm groot. Dat is perfect voor die termijn, zei de gynaecologe. Ze zagen er allebei goed uit. Ook de NIP-test gehad, dus nu spannend afwachten op de resultaten.

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Wij hebben vorige week (op 6d 3d) ook dat nieuws gekregen. Was even schrikk ...
Ondertussen op 7w 5d te horen gekregen dat het hartje van een van de kindjes is gestopt 🥹

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ondertussen op 7w 5d te horen gekregen dat het hartje van een van de kindje ...
😢 vreselijk om zoiets te vernemen.. veel sterkte gewenst!

6 maanden geleden

Reactie op Lotte_dh

Ja, ik :) Alles was in orde. De babytjes zijn 6 en 5,5cm groot. Dat is perf ...
Super! 😊 Hier ook vol spanning aan het wachten op de resultaten. Ben mogen gaan op 11w6d en toen waren ze 4,8 cm en 5,6cm. Eentje is normaal van lengte en eentje groot. Alles zag er ook goed uit, nu nog hopen op een goeie nipt!

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ondertussen op 7w 5d te horen gekregen dat het hartje van een van de kindje ...
Dat is verschrikkelijk 😥 Veel moed en liefde gewenst

6 maanden geleden

Oh oké! Volgens wat ik er maar van ken is het precies wel zo dat er bij de ...
Laat ze ook extra controles doen. Ik ben zelf 2 keer een tweeling kwijt geraakt 1 keer door me bmh die ze niet kon dragen en 1 keer door het hartje dat op 12 weken was gestopt. Laat ze straks ook kijken dat er beide navelstrengen goed zijn zit in een groep voor mensen die een tweeling hebben verloren of 1 ervan . Het gaat echt vaak mis. Dus bij elke twijfel bellen en een echo eissen

6 maanden geleden

Reactie op Lotte_dh

Ja, ik :) Alles was in orde. De babytjes zijn 6 en 5,5cm groot. Dat is perf ...
Ik ben ook op de resultaten van de test aan het wachten ☺️ Ben vorige week mogen gaan op 13w1d en de baby’s doen het goed. Ze waren 7cm en 8,2cm..

6 maanden geleden

Ben donderdag op controle geweest en heb vandaag de uitslag van de nipt test ☺️ Alles is goed en wij verwachten 2 meisjes 🥰

6 maanden geleden

Wij krijgen twee jongetjes, wat leuk is na onze dochter. Uit de NIP-test bleek dat alles in orde is. 14 weken ver ondertussen, wat vliegt de tijd!

6 maanden geleden

Hier is uit de nipt test gebleken dat er al zeker 1 jongetje tussen zit, het andere zullen we moeten ontdekken met de echo’s 😊 de resultaten van de nipt waren goed. Ondertussen ook 14 weken nu. En dat buikje begint stilaan te groeien :)

5 maanden geleden

We kregen maandag het vreselijke nieuws dat één van onze zoontjes overleden is op 15 weken zwangerschap. Het is te vroeg gebeurd om een reden te kunnen vinden. Ons andere kindje doet het voorlopig wel heel goed. We zijn kapot van dit nieuws, maar proberen tegelijkertijd optimistisch te blijven voor het andere kindjes. Ik duim ontzettend hard dat jullie hiervan gespaard blijven!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

5 maanden geleden

Reactie op Lotte_dh

We kregen maandag het vreselijke nieuws dat één van onze zoontjes overleden ...
Het andere kindje*