56 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Lotte_dh
Hier ook alles goed. Ze waren vorige week (op de controle van 10 weken, we ...
Ah goed nieuws, leuk dat jullie eens extra mochten gaan! Had er ook voor gebeld maar ze hebben het te druk, dus helaas geen plaats. Ik zit ook al een paar weken thuis van mijn werk door de extreme misselijkheid. Niet wat ik in mijn hoofd had maar voor nu kan het niet anders. Idem hier, overdag voldoende rusten zodat ik wat energie heb als mijn zoontje (4j) van school komt. Het is een totaal andere zwangerschap dan mijn eerste, ik had toen niks van kwaaltjes 😅
7 maanden geleden
Reactie op Gode24
Bij mij hebben ze elk hun eigen placenta.
Heeft de gynaecoloog iets gezegd ...
Is het bij jullie dan een eeneiige of twee-eiige tweeling? Bij ons het is het eeneiig.
Ja hoor ik ben op de hoogte van alle risico’s, word daarom ook extra opgevolgd 😊
7 maanden geleden
Reactie op Gode24
Het is een twee-eiige tweeling.
Wel goed dat je extra opgevolgd wordt!
Ik ...
Oh oké!
Volgens wat ik er maar van ken is het precies wel zo dat er bij de eeneiige tweelingen meestal maar 1 placenta is.
Ja inderdaad hij heeft me echt gerustgesteld. Hoe minder risico’s hoe beter natuurlijk maar het is nu zo, dus ga er proberen niet te veel over stressen 🤗
6 maanden geleden
Reactie op Gode24
Zijn er die al hun 12 weken echo gehad hebben? Hoe was die van jullie?
Ja, ik :) Alles was in orde. De babytjes zijn 6 en 5,5cm groot. Dat is perfect voor die termijn, zei de gynaecologe. Ze zagen er allebei goed uit. Ook de NIP-test gehad, dus nu spannend afwachten op de resultaten.
6 maanden geleden
Reactie op Lotte_dh
Ja, ik :) Alles was in orde. De babytjes zijn 6 en 5,5cm groot. Dat is perf ...
Super! 😊
Hier ook vol spanning aan het wachten op de resultaten. Ben mogen gaan op 11w6d en toen waren ze 4,8 cm en 5,6cm. Eentje is normaal van lengte en eentje groot. Alles zag er ook goed uit, nu nog hopen op een goeie nipt!
6 maanden geleden
Oh oké!
Volgens wat ik er maar van ken is het precies wel zo dat er bij de ...
Laat ze ook extra controles doen. Ik ben zelf 2 keer een tweeling kwijt geraakt 1 keer door me bmh die ze niet kon dragen en 1 keer door het hartje dat op 12 weken was gestopt. Laat ze straks ook kijken dat er beide navelstrengen goed zijn zit in een groep voor mensen die een tweeling hebben verloren of 1 ervan . Het gaat echt vaak mis. Dus bij elke twijfel bellen en een echo eissen
6 maanden geleden
Reactie op Lotte_dh
Ja, ik :) Alles was in orde. De babytjes zijn 6 en 5,5cm groot. Dat is perf ...
Ik ben ook op de resultaten van de test aan het wachten ☺️ Ben vorige week mogen gaan op 13w1d en de baby’s doen het goed. Ze waren 7cm en 8,2cm..
6 maanden geleden
Ben donderdag op controle geweest en heb vandaag de uitslag van de nipt test ☺️ Alles is goed en wij verwachten 2 meisjes 🥰
5 maanden geleden
We kregen maandag het vreselijke nieuws dat één van onze zoontjes overleden is op 15 weken zwangerschap. Het is te vroeg gebeurd om een reden te kunnen vinden. Ons andere kindje doet het voorlopig wel heel goed. We zijn kapot van dit nieuws, maar proberen tegelijkertijd optimistisch te blijven voor het andere kindjes.
Ik duim ontzettend hard dat jullie hiervan gespaard blijven!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻