56 Reacties

7 maanden geleden

2 zwangerschappen te horen gekregen nu hopelijk niet beide niet goed afgelopeb

7 maanden geleden

Reactie op taartje86

2 zwangerschappen te horen gekregen nu hopelijk niet beide niet goed afgel ...
Spijtig om te lezen! 😔 sterkte!

7 maanden geleden

Ik ook! Schok van mijn leven, vooral om de praktische beslommeringen eigenlijk. Ondertussen zijn we al (voorzichtig) blij met ons tweede en derde kindje.

7 maanden geleden

Wij hebben vorige week hetzelfde nieuws te horen gekregen. Toch even schrikken hoor 😅

7 maanden geleden

Reactie op Lotte_dh

Ik ook! Schok van mijn leven, vooral om de praktische beslommeringen eigenl ...
Ik herken het gevoel! Een tijd moeten bekomen van het nieuws. Vanalles die door je hoofd spookt, veel meer die erbij komt kijken. Maar intussen ook (zoals jou voorzichtig, want het is nog pril allemaal) heel blij! Bij mij klopten de hartjes wel niet even snel, ene trager andere snel. Door de schok niet gevraagd of dit normaal is. Was dit bij jou ook zo?

7 maanden geleden

Reactie op Kimberly201291

Wij hebben vorige week hetzelfde nieuws te horen gekregen. Toch even schrik ...
Het is verschieten hé! En plots zoveel vragen die door je hoofd spoken. Praktische zaken die anders aangepakt moeten worden. Hadden jullie baby’s ook een verschillende hartslag. Die van mij was ene trager, andere snel. Maar door de schok vergeten vragen of dit normaal was

7 maanden geleden

Reactie op Gode24

Ik herken het gevoel! Een tijd moeten bekomen van het nieuws. Vanalles die ...
Ja, nu je het zegt… Het ene kindje 148 en het andere 162. Ik heb er niet bij stilgestaan en de dokter zei dat het allebei goed was, dus ik veronderstel dat dat geen probleem zal zijn? :)

7 maanden geleden

Reactie op Lotte_dh

Ja, nu je het zegt… Het ene kindje 148 en het andere 162. Ik heb er niet bi ...
Hier zei ze ook dat alles er in orde uitzag. Maar vroeg mij toch af of dit bij andere ook zo is ;) Kan je dat zien op je echo? Heb daar al naar gezocht maar zie het precies nergens staan

7 maanden geleden

Reactie op Gode24

Het is verschieten hé! En plots zoveel vragen die door je hoofd spoken. Pra ...
Ja idd vooral de praktische kant e. Heb er al een paar slapeloze nachten opzitten. Ik heb een plusdochter van 10j en een zoontje van 4j, dus nu moeten we ook nog eens gaan kijken voor een nieuwe auto. Er komt veel meer bij kijken nu .. Maarja alles komt wel goed zeker 😅 Nee de baby’s hadden beiden een sterke, goede hartslag. Denk als het niet normaal was dat de gynaecoloog er wel zelf iets over zou gezegd hebben e. Nee? Ik ben wel heel ziek 🤢 Bij mijn eerste zwangerschap van niks last gehad en nu al 2 weken thuis, super moe, super misselijk. Hopelijk gaat dit snel over. Hoe voel jij je?

7 maanden geleden

Ja idd vooral de praktische kant e. Heb er al een paar slapeloze nachten op ...
Ooh, dit zijn voor jullie nog extra veel veranderingen. Heel begrijpelijk dat je al wat slapeloze nachten hebt gehad.. Ikzelf kan eigenlijk niet klagen van klachten. Voel me wel dikwijls moe. En als ik niet regelmatig iets kleins eet, kom ik misselijk. Opgeblazen voel ik mij ook. Maar al bij al zijn het maar kleine dingen. Ik hoop met je mee dat dit voor jou maar van korte duur is!

7 maanden geleden

Ik weet sinds zaterdag dat we ook zwanger zijn van een tweeling. Na 5 miskramen vind ik dit best spannend. Voor de eerste keer kloppende hartjes gehoord 🙏🏻

7 maanden geleden

Ik weet sinds zaterdag dat we ook zwanger zijn van een tweeling. Na 5 miskr ...
Blij voor jullie met dit nieuws na de moeilijke tijden die jullie al doorstaan hebben! Ik hoop dat alles verder goed mag verlopen 🤞

7 maanden geleden

Hoe gaat het ondertussen met jullie tweeling?

7 maanden geleden

Wij hebben pas een 2e echo op 2 mei, dan ben ik 13+1 .. Ben echt wel benieuwd, het wachten duurt lang 🙈 ik voel me ook nog even slecht, nog altijd een hele dag misselijk en af en toe eens overgeven. Buikje begint ook al goed te groeien 😅 Ik ga het niet meer zo lang kunnen wegsteken denk ik 😅 Hoe gaat het bij jullie?

7 maanden geleden

Ik heb pas op 29 april een echo (12 weken dan) Zit de dagen af te tellen, duurt zo lang 🙈 tot eind vorige week voelde ik mij eigenlijk goed. Maar deze week enorm moe, getrokken, migraineaanval. Een buikje valt nog mee van mij, vooral de darmen die nog opzwellen. Voor mijzelf zie ik al iets maar nog niet echt zichtbaar voor andere. Hoe gaat het bij jullie allemaal?

7 maanden geleden

Hier alles oké met de tweeling, vrijdag 2 de echo gehad de volgende is 8 mei dan ben ik 12 weken.

7 maanden geleden

Hier alles oké met de tweeling, vrijdag 2 de echo gehad de volgende is 8 me ...
Super dat alles in orde is met de 2 boelekes! 🤗 Is dit een extra controle door de voorgeschiedenis?

7 maanden geleden

Ja klopt! Ik had 1 controle in het fertiliteitscentrum en dan de controle bij de gynecoloog. Waardoor ik dus een extra controle had 😊

7 maanden geleden

Wij hebben pas een 2e echo op 2 mei, dan ben ik 13+1 .. Ben echt wel benieu ...
Hier ook alles goed. Ze waren vorige week (op de controle van 10 weken, we mochten eens extra gaan) allebei rond de 3cm. Ik heb helaas weer last van extreme misselijkheid waardoor ik opnieuw moest stoppen met werken. Bij mijn eerste dochter was het ook zo. Niet leuk, maar ik blijf positief: als ik overdag rust, heb ik ‘s avonds voldoende energie om met mijn dochtertje te spelen :) De buik begint iets op te zwellen, maar voor anderen is het eerder alsof ik wat te vaak frietjes heb gegeten, haha.

7 maanden geleden

Bij ons delen ze een placenta maar wel een aparte vruchtzak. Hoe is dat bij jullie? Dat ze een placenta delen maakt me wel wat zorgen. Maar ik hoor dat er gewoon veel baby’s goed geboren worden als ze 1 placenta gedeeld hebben.