10 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen. Het enige dat ik heb is dat ik meer moet plassen, verder totaal niets

8 maanden geleden

Elke vrouw en zwangerschap is anders. Ik ben nu 5w4d zwanger van mijn derde kindje. Enige kwaaltjes zijn soms wat opgeblazen, gevoelige borsten en zwangerschapsjeuk. Prijs jezelf gelukkig en geniet ervan zolang je geen kwaaltjes hebt 🙈😅

8 maanden geleden

Heb de voorbije weken met dezelfde zorgen geworsteld. De eerste dagen wat opgeblazen gevoeld (sindsdien geen last meer van) en soms gevoelige borsten maar anders geen symptomen. Mij op veel momenten niet zwanger gevoeld. Nu in week 7 en de laatste dagen wel weinig energie en gisteren voor het eerst echt misselijk gevoeld. Morgen eerste echo, hoop dat alles oké zal zijn!

8 maanden geleden

Reactie op Gode24

Heb de voorbije weken met dezelfde zorgen geworsteld. De eerste dagen wat o ...
Voor mijn eerste echo is het nog wachten tot 23 april, daarom dat ik me denk ik zoveel zorgen maak. Tast op dit moment wat in het duister of alles wel goed gaat.

8 maanden geleden

Reactie op xacsecnarfx

Voor mijn eerste echo is het nog wachten tot 23 april, daarom dat ik me den ...
Dat is nog een eventjes voor je mag gaan.. Dat wachten duurt lang hé en die onzekerheid die erbij komt. Zelf veel opgezocht en gelezen over symptomen en het stelde me wel deels gerust dat er nog vrouwen zijn die amper symptomen ervaren. We zijn dus zeker niet de enige ;)

8 maanden geleden

Geen symptomen betekent dus zeker niet dat er iets niet in orde is. Net naar de gynaecoloog geweest en blijk zwanger van een tweeling 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Gode24

Geen symptomen betekent dus zeker niet dat er iets niet in orde is. Net naa ...
Ohhh wauw proficiat! 😍 Ik ga morgen nog maar eens naar de dokter. Bloed trekken want hoop dat dat mij gerust kan stellen in afwachting tot 23 april.

8 maanden geleden

Reactie op Gode24

Geen symptomen betekent dus zeker niet dat er iets niet in orde is. Net naa ...
Proficiat, geweldig nieuws

8 maanden geleden

Reactie op xacsecnarfx

Ohhh wauw proficiat! 😍 Ik ga morgen nog maar eens naar de dokter. Bloed t ...
Dank je wel! De waarden zullen jou zeker al een goed beeld geven. Ik duim dat alles in orde is ;)

8 maanden geleden

Proficiat, geweldig nieuws
Dank je wel!