61 Reacties

één maand geleden

Reactie op Delfine C

Ik ben ook uitgerekend voor 17/11, kindje is deels ingedaald. Sinds dit wee ...
Hier ook verhoogd bloeddruk en verhoogd hartslag Veel afscheiding (wit) Adem te kort (hyperventilatie volgens huisarts) Plots begin ik te bibberen alsof ziel mijn lichaam verlaat, ik heb wel Steen harde buiken maar minder pijn dan bij oefenweeen Dat snap ik dus niet.

één maand geleden

Vandaag 38w2 en ik word toch wel heeeeeeel ongeduldig nu. 😅 Al enkele dagen enorme pijn/druk op mijn schaambot en veel menstruatieachtige krampen maar niks dat echt doorzet. Vorige week 1 cm ontsluiting en hoewel ik niet teveel wil hopen, hoop ik toch dat er ondertussen nog een centimetertje is bijgekomen.

één maand geleden

Reactie op Delfine C

Ik ben ook uitgerekend voor 17/11, kindje is deels ingedaald. Sinds dit wee ...
Spannend! Ik heb ook oefenweeën en harde buiken, maar cava! Nog niet extreem ofzo, ik voel wel dat er iets op til is ivm de voorbije weken. Maarja, ik kan evengoed nog zo 3 weken rondlopen :p. Hopelijk blijft je bloeddruk onder controle! Word je dan extra opgevolgd?

één maand geleden

Reactie op Saarmd

Vandaag 38w2 en ik word toch wel heeeeeeel ongeduldig nu. 😅 Al enkele dage ...
Hier ook vorige week 1,5cm ontsluiting. Vandaag 38+4w, spannend eh! Ook eerste kindje? Hier al veel oefenweeën sinds ze gevoeld heeft maar ook niets wat echt doorzet 🙈

één maand geleden

Ik ben morgen 39 weken. Uitgerekend voor 6/11. Ik had het vorige week heel zwaar. Heel moeilijk slapen, ieder uur wakker worden om naar het toilet te gaan, heel emotioneel,… en dan denk ik iedere keer ‘ik heb het gehad. Hij mag geboren worden’ 🙈 maar langs de andere kant: hoe langer hij blijft zitten, hoe beter voor ons zoontje, dus moet ik maar nog een beetje doorbijten! We hebben nog een echo gehad op 37+5. Toen werd zijn gewicht geschat op 3,370 kg. En er zou iedere week nog 200gr kunnen bijkomen. Ik begin dus wel wat schrik te krijgen dat het een flink mannetje gaat zijn om eruit te duwen 🙈 maar er is nog niets gezegd of hij al volledig is ingedaald, niet gecontroleerd naar ontsluiting. Mijn gynaecoloog is er wel van overtuigd dat ik over mijn datum ga gaan. Ik hoop stiekem van niet 🙈

één maand geleden

Reactie op kadesm

Ik ben morgen 39 weken. Uitgerekend voor 6/11. Ik had het vorige week heel ...
Zelfde hier. 38+2 nu. Vorige week donderdag ook controle gehad en zaten op 3,2 kilo en 50 cm, maar ook nog niets gezegd van indaling of ontsluiting. Op 4/11 aan de monitor om eens te kijken of er activiteit is.

één maand geleden

Ik ben uitgerekend voor 17/11. Op 5/11 terug op controle voor mijn 38 weken scan. Ik ben benieuwd wanneer ze gaat komen. 🥰

één maand geleden

Reactie op Shana kaya 1909

Gaan jullie de naam van jullie kindjes hier delen?
Er is al een topic geopend zag ik (al een beetje naar beneden verschoven) ‘Hello sweet baby’ waar iedereen die wil alles kan delen vanaf de geboorte ☺️

één maand geleden

Reactie op Em95

Ik ben uitgerekend voor 17/11. Op 5/11 terug op controle voor mijn 38 weken ...
Ik uitgerekend voor 15-11 En controle 4-11 die laatste weken duren zo lang precies 😊

25 dagen geleden

Uitgerekend 22 november, volgende controle 6 november. Eerste kindje. Momenteel 37 weken. Spannend allemaal he 😄

25 dagen geleden

Uitgerekend 22 november, volgende controle 6 november. Eerste kindje. Momen ...
İk ben ook 22 nov uitgerekend en heb een controle op 6 november😄

24 dagen geleden

Reactie op bzz

İk ben ook 22 nov uitgerekend en heb een controle op 6 november😄
Toevallig! 😁 Geef gerust een update na je controle 😇

24 dagen geleden

13/11 uitgerekende datum maar word ingeleid of wel deze zondag of wel woensdag/donderdag

24 dagen geleden

Reactie op kyenna123

13/11 uitgerekende datum maar word ingeleid of wel deze zondag of wel woens ...
Wat is de reden dat je wordt ingeleid? Succes met de bevalling alvast! :)

24 dagen geleden

Ik ben de 25ste bevallen van onze flinke Art (op z’n Vlaams) met 3,565 kg en 51 cm — ingeleid op 39 weken 🥰

24 dagen geleden

Wat is de reden dat je wordt ingeleid? Succes met de bevalling alvast! :)
Ben ook benieuwd. Heel veel inleidingen precies

24 dagen geleden

Reactie op margotvanh

Ik ben de 25ste bevallen van onze flinke Art (op z’n Vlaams) met 3,565 kg e ...
Proficiat! 😁

24 dagen geleden

Reactie op margotvanh

Ik ben de 25ste bevallen van onze flinke Art (op z’n Vlaams) met 3,565 kg e ...
Gefeliciteerd!!