61 Reacties

茅茅n maand geleden

Word je dan ingeleid?

茅茅n maand geleden

Bij mij is de keizersnede gepland op 14/11 馃槺

茅茅n maand geleden

Nu wel zwaar aan het afzien fysiek als mentaal.. Gynaecoloog dacht aan men 36 weken dat ik niet langer of twee weken meer ging lopen. Vandaag 39+1 zwanger, en ontsluiting is al sedert 36 weken zelfde. Ik hoop dat onze baby zich nog vanzelf aanbied en ik geen inleiding hoef te doen

茅茅n maand geleden

Ik moet nog tot volgende woensdag 馃珷馃珷

茅茅n maand geleden

Reactie op Morganeke93

Bij mij is de keizersnede gepland op 14/11 馃槺
om welke reden? als ik het mag vragen

茅茅n maand geleden

Reactie op Siham SRHILFI

om welke reden? als ik het mag vragen
Ze ligt nog steeds in stuit, en willen geen risico nemen om te draaien aangezien er een 10tal cm van mijn binnenste vliezen zich niet verkleefd heeft met mijn buitenste vliezen

茅茅n maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Word je dan ingeleid?
Als je een week na de uitgerekende datum niet bevalt, word je dan ingeleid "volgens mijn gynaecoloog "

茅茅n maand geleden

Ik moet nog tot vrijdag 1 november dan uitgerekend maar ons kleintje vind het lekker in de buik denk ik

茅茅n maand geleden

Ik ben momenteel voor de 3de keer opgenomen in het ziekenhuis met een bloeding (heb een placenta praevia, en risico op tussentijdse bloedingen is daarbij groot). In totaal al 21 dagen in het ziekenhuis verbleven... eerste opname was bij 32 weken, dus heb toen spuitjes voor longrijping gekregen. Keizersnede staat ingepland op woensdag 30/10 (ben dan net 37 weken). Risico op gevaarlijke bloedingen wordt namelijk groter na week 37. Is al een hele rollercoaster geweest... blij dat we dit hoofdstuk bijna kunnen afsluiten...

茅茅n maand geleden

Reactie op tashavl

Ik ben momenteel voor de 3de keer opgenomen in het ziekenhuis met een bloed ...
Amai das idd niet weinig Veel succes! Hier ook inleiding op 4/11

茅茅n maand geleden

Reactie op rosita36

Ik moet nog tot vrijdag 1 november dan uitgerekend maar ons kleintje vind h ...
Haha op einde lijkt wel dat ze er niet meer uit willen馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Word je dan ingeleid?
Ja ik wordt dan ingeleid 4/11 avond zodat ik 5/11 beval Als die er niet eerder is natuurlijk.

茅茅n maand geleden

Reactie op VDBLYNN

Nu wel zwaar aan het afzien fysiek als mentaal.. Gynaecoloog dacht aan men ...
Is heel begrijpelijk zeker na 39 Weken Eigen weeen zijn natuurlijk makkelijker op te vangen dan wanneer je wordt ingeleid Heb komt allemaal helemaal goed, nog heel even

茅茅n maand geleden

Reactie op Morganeke93

Ze ligt nog steeds in stuit, en willen geen risico nemen om te draaien aang ...
Nou als het moet dan Moet het, en is zeker niet slecht een keizersnee

茅茅n maand geleden

Ik ben uitgerekend 15/11 met veel goede moed aan het wachten馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op phieliene

Ik ben uitgerekend 15/11 met veel goede moed aan het wachten馃グ
Baby maand november 馃榿

茅茅n maand geleden

Hier normaal voor 30/11. Maar sinds vannacht af en toe menstruatieachtige krampen, nu ook rugpijn. Hebben morgen zowiezo controle. Ben eens benieuwd...

茅茅n maand geleden

Aftellen naar 27/11 hier. Volgende controle 05/11 en stiekem toch aan het hopen dat er al wat beweging inzit want ook hier zowel mentaal als fysiek opgebrand.

茅茅n maand geleden

Hier ook nog tot 30/11馃檭 Maar hoop dat het vroeger in gang komt. Ben er helemaal klaar mee fysiek & mentaal. 馃Ook al veel oefenwee毛n & harde buiken.

茅茅n maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Haha op einde lijkt wel dat ze er niet meer uit willen馃槄
Echt he hahah