8 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb daar ook zo een drukkend brandend gevoel. Alsof er een boor op die plek zit en blijft boren zonder punt. Nooit een verklaring voor gekregen, ik denk zelf dat het de baby dan is die met een voetje in me rib zal vast zitten. Het is inderdaad wel altijd aan die kant bij mij ook. Ik probeer op mijn linkerzij te gaan liggen dan helpt dan wel om het te doen zakken.

25 dagen geleden

Reactie op maxtricion

Ik heb daar ook zo een drukkend brandend gevoel. Alsof er een boor op die p ...
Jij beschrijft het precies hoe ik het ervaar. Als een boor op die plek afschuwelijk. Ik krijg ook geen verklaring dermee mijn topic

25 dagen geleden

Ik heb hier ook een lange tijd last van gehad. Zou te maken hebben met een ontstoken spier (baarmoeder die uitzet, meer druk op rib/borstspieren,...). Denk dat het ook in combinatie met zwaartekracht (als in druk van borst op spier) erger wordt. Ik ben nu +- 1 maand op semi bedrust (dus veel liggen) en sindsdien heb ik geen last meer.

25 dagen geleden

Hier ook last van, maar dan aan de linkerkant, beetje branderig gevoel ofzo. Mijn vroedvrouw zei me dat dat wel vaker voorkomt bij zwangere vrouwen. Je kan er niet echt iets aan doen behalve het wat masseren, in een andere houding gaan liggen, of je arm (aan de kant van de pijnlijke borst) even omhoog houden en zo wat stretchen. Niks om je zorgen over te maken dus! :)

25 dagen geleden

Hier ook last van onder linkerborst, VERSCHRIKKELIJK, zowel onder borst als aan achterkant rug, ik ga naar een kinesist hiervoor,& volgende hem zijn dat de ribben die omhoog geduwd worden, en zou als het kindje indaald moeten beteren, sommige vrouwen hebben hier extreem veel last van en andere totaal niet, laatste loodjes🍀❤️

25 dagen geleden

Ik heb dit ook aan de rechterkant vandaag ook op controle geweest tegen mijn werd gezegt dat het bij mij de poep van de baby is die omhoog drukt ben 39w4d

25 dagen geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ben wat gerustgesteld dat ik niet de enigste ben

17 dagen geleden

Mijn gynaecoloog zei dat het een zenuw is die wat onder druk staat