83 Reacties
11 dagen geleden
Ik ben 40 weken + 2 dagen heb heel veel druk in men onderbuik maar nog geen weeën 🙈 hier is het in volle spanning afwachten 🙈 ik voel me wel redelijk oké mag niet klagen 🙂
11 dagen geleden
🙌 37+4
Spannend ! Hij is aan het indalen zei de VV een paar dagen geleden en merk vooral lies-pijn en wat bakken stijfheid. Voor de rest gaat het , probeer me bezig te houden, alsook te rusten overdag als met mijn hondje te gaan blijven wandelen. Het kort nu echt op en ben mega benieuwd ⏳️🥰🧸
11 dagen geleden
Reactie op VindingrijkeHinde228198
🙌 37+4
Spannend ! Hij is aan het indalen zei de VV een paar dagen gelede ...
*bekken😆🙈
11 dagen geleden
Ik ben vandaag 39 weken en 4 dagen. Ik had op 39 weken 0 cm ontsluiting en de teleurstelling was immens. Nu voel ik hem al meer indalen maar wss ga ik over tijd gaan zei de gynaecoloog. Uitgerekend voor 13 november ❤️
11 dagen geleden
Hier ook voor elk moment (uitgerekende datum 12/11). De ene dag voel ik me wat beter dan de andere, maar nog goed te doen. Ik geniet stiekem ook wel van de rustige dagen nu want ik heb een druk jaar gehad. Maar wel spannend omdat je echt niet weet wanneer het zover gaat zijn :).
11 dagen geleden
Vandaag 37+1 . Uitgerekend voor 30/11. Word nu wel heel lastig vooral omdat ik met bloeddrukschommelingen zit... Ook snachts al veel last van "vermoed ik" voorweën. Moet nu wel elke week aan de monitor ivm mn bloeddruk. Dinsdag ook aansluitend bij de gynaecoloog. Hoop op wat meer duidelijkheid. ☺️
11 dagen geleden
Vandaag uitgerekend, afgelopen vrijdag 4 cm ontsluiting. Vandaag monitor voor bloeddruk.
Anders dinsdag inleiding 🥴
11 dagen geleden
Ik ben nu 38w3d en hier ook nog steeds alles rustig. Enkel ‘s nachts begint het wat lastiger te worden: veel plassen, geen enkele houding is nog echt comfortabel, lage menstruatie-achtige rugpijn,… Voor de rest mag ik echt niet klagen. Overdag voel ik me prima 😄
11 dagen geleden
Ik ben vandaag op de kop 39 weken. Ik voel me goed! Te goed denk ik soms, want heb amper harde buiken of krampen. We beginnen wel ongeduldig te worden 😇. Ik probeer dagelijks een uurtje te wandelen en nog wat yoga erbij te doen. Ik had vorige week een klein beetje ontsluiting en mijn baarmoederhals was beetje verkort, maar dus niets zots ofzo. Ik vind het wachten moeilijk!!!
11 dagen geleden
Ik ben 37 weken en 5 dagen. Alsook hier uitgeput, moe en heel veel ongemakken.
11 dagen geleden
Ik ben morgen 38w. Uitgerekend 25/11
Afgelopen woensdag op controle geweest en had 2 cm opening. Die avond wel wat raar gevoel. Dag erna dacht ik dat het begonne was maar was vals alarm. Ondertussen niks last meer gehad ofzo.
Het wachten duurt lang.
De ene moment denk ik, ooh nu mag hij komen en de andere moment denk ik nee wacht nog maar wat. Maar we hebben het niet voor te kiezen natuurlijk. Vind het heel erg spannend...
Het slapen word echt lastig ook.
Alsook me bezig houden... alles staat klaar, alles is gedaan en nu is het echt wachten....
11 dagen geleden
Hier uitgerekend voor 7 november. Maar ze zit er nog steeds. Deze week al dinsdag, donderdag en zaterdag aan de monitor moeten gaan liggen door hoge bloeddruk. Gisterenavond was de baby gedurende een 4tal uur echt meeeega actief, had ik nog nooit gehad. Dus eerst beetje in paniek omdat ik dacht dat ze het moeilijk had. Dan gaan slapen. Rond 1u vannacht krampen gekregen in mijn buik en rug. Deze volgende elkaar snel op. Had ongeveer elke 5 minuten een contractie die een minuut aanhield. Dit 1u30 afgewacht en dan uiteindelijk naar verloskwartier gebeld. Ik ben mogen langs gaan en aan de monitor waren de contractie goed te zien. Dus ik dacht 'yes, tis eindelijk van dat'. Maar de tussenposes tussen de contracties nam terug af en had ook nog geen ontsluiting. Dus terug naar huis. Daar nog een uurtje last gehad van contracties en nadien terug stil gevallen. Dus nu moeten we opnieuw afwachten. Ik moet maandagavond sowieso binnen om in te leiden door mijn bloeddruk, maar stiekem hoop ik dat ze er tegen dan natuurlijk is. 😊
11 dagen geleden
Hier ook 40 weken + 2 dagen en veel druk in de onderbuik en harde buiken. Ik word woensdag ingeleid maar hoop er stiekem toch op dat ze nog uit zichzelf komt 🙏🏼 Wel heel hard aant genieten van de laatste dagen zwanger zijn
11 dagen geleden
Hier ongeduldig aant wachten op ons 3 de kindje .
Vandaag 37 w en 5 dagen.
Deze morgend opgestaan met zo menstruatie achtige pijn.
Tot deze middag en nu veel beweging. Ik hoop zo dat het niet lang meer duurt hier.
Al lang sukkelen met hoge bloeddruk. En de 2 andere kindjes hun geduld geraakt op 🤗 iemand nog ervaringen?