17 Reacties
3 maanden geleden
Mijn laatste meisje lag op 34 weken met hoofd naar boven, op 36 weken ook dan hadden ze nog 1 echo op 38 weken gezet en gezegd dat het waarschijnlijk een keizersnee zal worden maar op die 38 weken echo lag die met hoofde naar beneden, dus kan echt alle kanten op
3 maanden geleden
Mijn kindje ligt ook al de hele tijd verkeerd. Hij ligt met zijn hoofdje naar boven. De gynaecoloog zei dat ze inderdaad tot het laatste moment kunnen draaien. Op hoop van zegen dat hij de juiste weg vindt! 😅
3 maanden geleden
Anders doen ze poging om
Zelf baby te draaien ook, het is echt nog veel te vroeg om daar zorgen over te maken😅
3 maanden geleden
Met het hoofdje naar beneden? Dan ligt ze toch niet helemaal verkeerd? 🙈
3 maanden geleden
Onze dochter ligt sinds week 15 met haar hoofd naar beneden. Echt als een soort 6 (waardoor ik echt bijna geen buikje heb) Volkomen normaal. Moest het daar toch te krap worden (omdat je bekken nog niet 'open' staat) zou ze volgens de gynaecoloog vanzelf enkele cm's hoger gaan liggen.
3 maanden geleden
Hier 25w morgen en hij ligt nog steeds zijlings in mn buik. Waardoor ik hem helemaal voel draaien soms. Precies salto's 🙈
3 maanden geleden
Mijn baby ligt elke echo anders 😁 dat voel ik ook dat die volledige draaiingen maakt in de buik. Dus nu hebben ze absoluut nog voldoende plek. En een sterrenkijker kan in de laatste dag nog draaien.
3 maanden geleden
Hier draait die ook nog toeren ze, ik voel elke keer waar zijn voetjes zijn en het is echt elke keer op andere plek🤣
3 maanden geleden
Reactie op Tabitalita 🩷
Met het hoofdje naar beneden? Dan ligt ze toch niet helemaal verkeerd? 🙈
Dacht ik ook 🫣
3 maanden geleden
Reactie op kelly36t
Als je de echo hebt ligt ee normaal met hoofdje kijkend nr boven maar bij m ...
Sterrenkijker. Dat maakt niet uit. Had ik vorige zwangerschap ook. Juist voor het persen moest ik in bepaalde houding gaan liggen zodat baby zich nog kon keren. Denk dat ze toen een beetje gekeerd is en heb een vlotte bevalling gehad.
Moest je kindje nu in stuitligging liggen, was het een ander verhaal..
3 maanden geleden
Ik ben nu bijna 30 weken en ons kleintje lugt nog steeds met zijn voetjes naar beneden ik voel ook duidelijk zijn getrap in mijn onderbuik 11 september weer een echo dus dan kijken of er iets veranderd is ik heb wel een keizersnede gehad bij mijn vorige zwangerschap omdat ons zoontje in een stuit lag met zijn voetjes plat tegen zijn gezicht en zijn billen in mijn bekken dus nu kijken hoe deze bevalling gaat
3 maanden geleden
Mijne vorige baby met 36 weken gedraaid en gewicht van 5kg dus kan alle kanten uit😉