9 Reacties

7 maanden geleden

Klopt het tussen 5-7 weken of meer tegen 5 weken of meer tegen 7? Moeilijkkk!

7 maanden geleden

Oh proficiat!!! Ik zou zeker en vast naar de gynaecoloog gaan, je doet er alleszins niets ergs mee om te gaan denk ik dan, kan jou enkel maar meer duidelijkheid geven he✨

7 maanden geleden

Denkend aan je laatste regels en de hoeveelheid, zou ik eerder gokken op 7 weken. Mss maandag toch maar eens bellen voor een afspraak bij de gynaecoloog 😉 Proficiat meid 😘

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Oh proficiat!!! Ik zou zeker en vast naar de gynaecoloog gaan, je doet er a ...
Super dankjewel, jij ook! 🙏🏼🙏🏼 Ik had hier en daar gelezen op deze app dat indien je te vroeg gaat, de kans bestaat dat het hartje nog niet klopt en je jezelf dan onnodig stress bezorgd. Dus ik had een afspraak voor komende maandag, omdat ik niet kan wachten maar nu twijfel ik voor te annuleren

7 maanden geleden

Reactie op November/decemberbaby

Super dankjewel, jij ook! 🙏🏼🙏🏼 Ik had hier en daar gelezen op deze app ...
Gewoon gaan meid. Dan heb je al meer zekerheid rondom het aantal weken

7 maanden geleden

Denkend aan je laatste regels en de hoeveelheid, zou ik eerder gokken op 7 ...
Crazyyy zo leuk! Echt heel gek! Dankjewel 🤍🤍🤍

7 maanden geleden

Proficiat! Een afspraak kan nooit kwaad. Ik had mijn eerste op 6 weken en heb het geluk gehad het hartje al te zien kloppen. Geniet ervan en nog heel erg veel succes!

7 maanden geleden

Ik had bijna exact dezelfde waarden bij 5 weken en drie dagen. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, uitgaande van je laatste menstruatie zou ik dan eerder denken dat je verder bent maar alles valt te zien wanneer je ovulatie was! Dus zeker een afspraak maken, dan weet je meer. Zwanger ben je sowieso😀

7 maanden geleden

Je kan ook twee maal bij de huisarts gaan tot je hcg hoog genoeg staat.. meestal bij eerste zwangerschap doen ze echo aan 8 weken omdat vroeger de kans bestaat dat je nog geen hartje zal horen. Success 🍀