42 Reacties

2 maanden geleden

30 weken en ze ligt met de voetjes nr beneden

2 maanden geleden

Ik ben bijna 27 weken en heb morgen mijn volgende echo ingepland staan, zelf ben ik ook heel benieuwd hoe ze liggen in m'n buik 🙈 ik gok op beiden met hun hoofdjes naar beneden, maar voel ze bijna dagelijks echt nog draaien 🙈🙈🙈 zal morgen de update hierin plaatsen ✨

2 maanden geleden

Op 27 weken lag ze nog met haar poepje naar beneden, nu op 30 weken blijkbaar gedraaid en met het hoofdje naar beneden. Moet gebeurd zijn tussen mijn 28-29 weken vermoed ik 🤭

2 maanden geleden

30 weken en met de voetjes naar beneden

2 maanden geleden

Bij mij ligt hij al 7 maand met het hoofdje naar beneden dus ik hoop dat hij zo blijft liggen☺️

2 maanden geleden

Hier op de 24w echo lag hij nog zijdelings (horizontaal) . Vorige week had ik een pretecho en lag hij met zn hoofdje naar beneden. Dus wss ergens tussen de 24w en 26w gedraaid 🙂

2 maanden geleden

Op 29 weken echo met hoofd naar beneden maar dat wil nog niets zeggen zei de gyneacoloog.

2 maanden geleden

Op 24 lag baby met hoofdje naar beneden (ideale positie om te bevallen zei gynaecoloog) ondertussen 30 weken en ligt nog steeds zo.

2 maanden geleden

Eerste kindje voor 32 wk , nu tweede 28 wk hoofdje naar beneden

2 maanden geleden

Hier vandaag geweest, 28+5 hoofdje naar beneden maar draait nog volle toeren😂

2 maanden geleden

20 weken echo voetjes naar benede 11 september volgende echo gepland dus wie weet maar ik vermoed dat hij nog met zijn voetjes naar benede ligt

2 maanden geleden

Op 29 weken allebei met hun hoofdje naar beneden, de eerste baby lag toen wel nog naar boven te kijken (sterrenkijker)

2 maanden geleden

30 weken en hoofd naar beneden maar nog wel naar de achterkant kijkend

2 maanden geleden

Bijna 28 weken en hij ligt al een hele tijd dwars in mijn buik met zijn poepje naar beneden. 🙈

2 maanden geleden

Hier ligt hij op 30w nog in stuit.. hopen dat hij nog draait dus

2 maanden geleden

28w3d - hoofdje beneden

2 maanden geleden

Beide meisjes lagen vandaag met hun beide hoofdjes naar boven, kijkend naar elkaar/ tegen elkaar... Super schattig!!! Precies alsof ze aan het knuffelen waren 🥰🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Beide meisjes lagen vandaag met hun beide hoofdjes naar boven, kijkend naar ...
Ben 27 weken

2 maanden geleden

Hoofdje naar beneden, 31 weken zwanger 😁

2 maanden geleden

26wek 4 dagen hoofdje naar beneden 🥰