7 Reacties
20 dagen geleden
Hey,
Die krampen kunnen zeker een voorbode zijn! Blijven timen, als het elkaar sneller opvolgt, regelmatig wordt en als het intenser wordt, dan is het begonnen!
De mogelijkheid bestaat ook dat het afneemt: minder intens, langere tussenpozen, ... Dan waren het voorweeën.
Probeer het dan zeker positief te zien! Want dat betekent ook dat er wat voorbereidend werk is geleverd: verweken baarmoederhals en/of ontsluiting!
Succes!!!
20 dagen geleden
Als het niet in je rug zit zullen ze waarschijnlijk voorbij gaan, kan zijn omdat ze ontsluiting hebben nagekeken.
Hoe gaat het ondertussen?
20 dagen geleden
Reactie op Petmat Malueva
Als het niet in je rug zit zullen ze waarschijnlijk voorbij gaan, kan zijn ...
Ik voelde het ook in mijn rug. Ik had deze om 1u45 al eens naar het verloskwartier gebeld. Maar ze zei om nog wat af te wachten.
Maar ik bleef ‘krampen’ hebben. Wel niet regelmatig: om de 3 minuten of 5 of 7 of 8.
Dus om 6u nog eens gebeld. En toen werd er gezegd om toch maar naar het ziekenhuis te komen. Na onderzoek: 3 cm ontsluiting. Vandaag wordt ons zoontje eindelijk geboren!
20 dagen geleden
Reactie op kadesm
Ik voelde het ook in mijn rug. Ik had deze om 1u45 al eens naar het verlosk ...
Amai hangt echt af van ziekenhuis zeg
Ik ben met 4-5cm ontsluiting vrijdag naar huis gestuurd
19 dagen geleden
Reactie op kadesm
Ik voelde het ook in mijn rug. Ik had deze om 1u45 al eens naar het verlosk ...
Mag ik vragen hoe ze weten of je zoontje vandaag geboren wordt? Je kan nog weken met 3 cm rondlopen in principe.