16 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben nu 11 weken en ben dooe het regelmatige overgeven ook 3 kilo kwijt. Sinds vorige week is er terug 300gram bij 😅
één maand geleden
Hallo, mijn gewicht blijft de laatste weken wat hangen, denk dat ik maximum 200 gram ben bijgekomen op 4 weken tijd. Nog mensen die dit ervaren?
Ik kan me precies herinneren dat ik bij mijn vorige zwangerschap net heel veel bij kwam rond deze periode..
één maand geleden
Reactie op Marthe1991
Hallo, mijn gewicht blijft de laatste weken wat hangen, denk dat ik maximum ...
Grootste gewichtstoename zou gepasseerd moeten zijn. Ik stagneer nu ook wel fel in gewicht. Ik heb minder honger en eet minder. Vorige zwangerschap ben ik de laatste 2 weken terug gewicht verloren (zou teken zijn dat de bevalling nadert).
één maand geleden
Reactie op Leju
Grootste gewichtstoename zou gepasseerd moeten zijn. Ik stagneer nu ook wel ...
Danku om je ervaring te delen en goed om te horen dat ik niet alleen ben.
Mijn dochtertje wordt vrij laag in gewicht geschat momenteel dus daarmee dat ik wat bezorgd ben en graag zelf nog wat zou bijkomen in gewicht in de hoop dat zij wat zwaarder wordt.. maar dat gebeurt voorlopig precies niet. Ik voel en zie wel aan mijn buik dat ze groeit.. dat is ook al een goed teken waarschijnlijk
één maand geleden
Reactie op Lienneke
Ik ben nu 32+2 dagen zwanger en ben sinds het begin van mijn zwangerschap n ...
Ja hier ook een klein fijn meisje, percentiel 20 dus dat verklaart ook veel
één maand geleden
Reactie op Lienneke
32 weken en 200 gram bijgekomen? Is dat wel gezond? Wat zegt de gyneacoloog daarvan?
één maand geleden
Reactie op Lienneke
Ik ben nu 33 weken + 3 dagen en ben ook maar een 300 gram bijgekomen. Al meerdere keren gecheckt bij de gynaecoloog en is geen enkel probleem zolang het kindje goed blijft groeien! Kan aan vanalles liggen. Ik maak er mij geen zorgen in!
één maand geleden
32 weken en 200 gram bijgekomen? Is dat wel gezond? Wat zegt de gyneacoloog ...
Wij zijn zwanger na een fertiliteitsttaject, het ligt vast aan een verstoorde hormoonbalans (ik hield tijdens het traject veel vocht vast). Ze maakt zich geen zorgen, er zijn vrouwen die niets aankomen en anderen komen 20kg bij.. je hebt het 'helaas' niet altijd in de hand.
één maand geleden
Reactie op Lienneke
Wij zijn zwanger na een fertiliteitsttaject, het ligt vast aan een verstoor ...
Oh oke, gelukkig dat het geen kwaad kan dan! :) gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!