10 Reacties

één maand geleden

Denk dat het bijna in elk ziekenhuis hetzelfde is,ik beval in Sint-Niklaas en zijn net dezelfde regels.We hebben ook een grote familie,alleen al mijn broers,zijn broers en zussen,...Denk dat het jammer genoeg heel druk gaat worden de eerste dagen thuis hier,liever in het ziekenhuis veel bezoek en thuis wat meer rust om aan te passen.

één maand geleden

Ik Wil in ziekenhuis echt alleen mijn moeder en man zien, de rest mag paar maanden na bevalling wel langskomen thuis als ik zelf wat beter ben

één maand geleden

Ik beval in Brugge en daar is dezelfde regeling van toepassing :)

één maand geleden

Ik moet nog bevallen, maar ook in Genk.. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb gevraagd hoe streng ze in het ZOL op die aantallen zijn (ouders en schoonouders met partner is 6man). Ze willen alle mama’s de rust gunnen, maar 6p op 1 dag was geen probleem… dus x 3 dagen is toch al 18man… wij houden het ook op de ouders en de meter/peter zodat ik de eerste dagen kan aansterken en dan thuis vragen we iedereen eerst te bellen/sturen voor ze langskomen :p

één maand geleden

Reactie op Tine 8

Ik moet nog bevallen, maar ook in Genk.. Mijn ouders zijn gescheiden en ik ...
Tegen mij zeide ze dat je de 2de dag al nr huis kan als alles goed verloopt

één maand geleden

Hier bezoeksuren van 15u30-20u! Geen beperking op het aantal personen! Ze spreken af met de ouders dat, als het teveel is qua drukte enz ze op het belletje duwen. Als ze dan binnenkomen en zien dat er teveel volk is dan steken ze die efkes buiten 😂 & dan verzinnen ze wel iets om het bezoek afscheid te laten nemen en te vertrekken!

één maand geleden

Hier enkel bezoek tussen 17-19u en max 2 per keer 🙃 (sint augustinus). zelf gescheiden ouders en veel (stief) broers & zussen. Dus een deeltje zal moeten wachten

één maand geleden

Reactie op julie1998

Hier enkel bezoek tussen 17-19u en max 2 per keer 🙃 (sint augustinus). zel ...
Waar heb je gezien dat het Max 2 per keer is? Ik lees enkel van 17u tot 19u op hun website.

één maand geleden

Reactie op JulesC

Waar heb je gezien dat het Max 2 per keer is? Ik lees enkel van 17u tot 19u ...
Dit stond in de brochure dat ik in juni heb meegekregen.. maar nu is het een fusie met ZAS. En sindsdien is het versoepeld denk ik. (Hoop ik) want staat inderdaad niet meer op de website, tot vorige maand nog wel.

één maand geleden

Reactie op julie1998

Hier enkel bezoek tussen 17-19u en max 2 per keer 🙃 (sint augustinus). zel ...
Ik ben al zoveel mama’s gaan bezoeken in Sint Augustinus en altijd was er heel veel bezoek aanwezig. Het zijn idd beperkte uren maar zeker niet beperkt qua aantal bezoekers.