14 Reacties

één maand geleden

Bij mij zeiden ze dat je dan rechtstreeks naar de afdeling kan gaan

één maand geleden

Bij ons is het binnen bellen naar het verloskwartier en dan inschrijvingen gaan enzo naar boven

één maand geleden

Reactie op phieliene

Bij mij zeiden ze dat je dan rechtstreeks naar de afdeling kan gaan
In het ziekenhuis hebben ze nog totaal niks gezegd hierover🥲

één maand geleden

Reactie op kelly36t

In het ziekenhuis hebben ze nog totaal niks gezegd hierover🥲
Ooh misschien idd eens navragen in jou ziekenhuis

één maand geleden

vóór 19.00 uur moet je naar de ingang van het ziekenhuis gaan om je te registreren (normaal alsof je een afspraak hebt in het zh). Als u echt pijn heeft, je kunt rechtstreeks naar de kraamafdeling gaan en zij zullen u zelf aanmelden Na 19.00 uur is de ingang gesloten, dus je gaat naar spoed

één maand geleden

Reactie op Siham SRHILFI

vóór 19.00 uur moet je naar de ingang van het ziekenhuis gaan om je te regi ...
Dit is mijn ziekenhuisbeleid. Je moet jouw ziekenhuis bellen en vragen wat je moet doen en ze zullen alles uitleggen

één maand geleden

Best vragen aan ziekenhuis waar u gaat bevallen. Bij mij tot 20 uur bellen en ik mag rechtstreeks naar afdeling, na 20 uur via spoed

één maand geleden

Bij (hasselt) tot half 10 aanmelden aan de balie vant ziekenhuis en doorgaan naar de Verlosafdeling. Na half 10 of wanneer het echt spoed is langs het spoed gaan.

één maand geleden

Nacht of dag ik ben altijd naar de kraamafdeling gegaan. Spoed stuurt je daar toch heen. Misschien dat het van ziekenhuis afhangt of ze dachten wat komt deze gek midden in de nacht op afdeling doen🤣🤣 Nooit iets op gezegd geweest haha

één maand geleden

Bevallen in uza Antwerpen dames al misschien wie er komt gezien, als je hoofdingang kiest dan ben je 15 minuten onderweg naar de kraamafdeling 😂 Mijn gyne zei dat ik direct naar die campus moet rijden en niet naar de hoofdingang als alles op gang komt. Je kan daar even parkeren maar niet lang, zo kan je man jou afzetten bij kraamafdeling en Zelf gaan Parkeren zodat je geen halve ziekenhuis rond moet lopen. Zelfde in gasthuisberg Leuven en Misschien zelfs erger dan uza😂

één maand geleden

Krijgen jullie geen rondleiding?? In het Heilig Hart in Leuven een rondleiding gekregen waar alles wordt uitgelegd waar je moet zijn als je gaat bevallen enzovoort,…

één maand geleden

Zolang hoofdingang open is kan je gewoon naar de kraamafdeling Maar in de nacht is hoofdingang gesloten en kan je niet anders dan via spoed binnen gaan, zij sturen of brengen je direct door naar de kraamafdeling, het is niet dat je op spoed moet liggen als bevalling is begonnen.

één maand geleden

Krijgen jullie geen rondleiding?? In het Heilig Hart in Leuven een rondleid ...
Ja in heilig hart moet je andere richting uit en daar aanbellen voor kraamafdeling

één maand geleden

Ons ziekenhuis heeft een ‘spoed materniteit’ waar je altijd kan aanbellen als je in arbeid bent! Zodoende dat ze eerst de situatie zien (bijna bevallen of vals alarm) alvorens ze je laten inschrijven ..