12 Reacties

18 dagen geleden

Jaa haha, dit is heel herkenbaar voor mij! Het is nu al enkele weken dat ik ook perfect zijn lichaampje herkenbaar kan voelen en regelmatig kan je de aftekening van zijn lichaam zelfs mooi zien in mijn buik 馃槂 Ben nu 38w+4, ben ook best mager en heb ook zwangerschapsdiabetes dus ben niet zo veel bijgekomen (7kg). Ze hebben er in het ziekenhuis nooit iets van gezegd behalve dat het een 'compact buikje' is, dus ik vermoed dat het allemaal normaal is 馃榾

18 dagen geleden

Reactie op CBBC

Jaa haha, dit is heel herkenbaar voor mij! Het is nu al enkele weken dat ik ...
Ik krijg ook altijd hetzelfde te horen. "Het is enkel baby in je buik" "Je hebt precies een bowlingbal ingeslikt"... Merci voor je geruststelling 馃檹馃槄

18 dagen geleden

Hier hetzelfde! Vrij compacte babybuik, aan de rest van m鈥檔 lichaam zie je niet dat ik zwanger ben. Ik kan hem volledig voelen liggen. Als hij met z鈥檔 voetje tegen m鈥檔 buikwand duwt kan ik net geen teentjes tellen 馃槄

18 dagen geleden

Reactie op Laura0212

Hier hetzelfde! Vrij compacte babybuik, aan de rest van m鈥檔 lichaam zie je ...
Exact!! 馃槄馃槄

18 dagen geleden

Hier hetzelfde. Haar voetjes liggen al weken op dezelfde plaats te stampen en ook poep en rug makkelijk te voelen.

18 dagen geleden

Ik heb dit niet jammer genoeg, mijn placenta ligt ook vooraan waardoor dit sowieso als een bumper werkt :(

18 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik heb dit niet jammer genoeg, mijn placenta ligt ook vooraan waardoor dit ...
Vervelend! Heb dat zelf niet, maar wel een rustige baby. Heb al gewenst dat ik ook uitspraken zou mogen doen als "de baby houdt me de hele nacht wakker met zijn gestamp"

18 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik heb dit niet jammer genoeg, mijn placenta ligt ook vooraan waardoor dit ...
Oh jammer! Mijn placenta ligt ook vooraan en ik voel echt alles, tot aan de soms pijnlijke stampjes toe 馃槄

18 dagen geleden

Oh jammer! Mijn placenta ligt ook vooraan en ik voel echt alles, tot aan de ...
Idem hier馃檶 placenta vooraan en wow die karate-kicks zijn niet te negeren馃槀

18 dagen geleden

Oh jammer! Mijn placenta ligt ook vooraan en ik voel echt alles, tot aan de ...
Awel ik voel hem ook wel bewegen en stampen, behoorlijk pijnlijk soms maar ik zou niet kunnen aanduiden waar alles ligt ofzo hahaha ik weet wel waar zijn voetjes liggen adhv de stampen maar zo voelen aan mn buik en de ligging weten kan ik wel niet 馃槄

17 dagen geleden

Mijn placentra ligt aan mijn rug. En heb dus idd ook dat ik duidelijk zijn lichaampje voel en weet wat wat is. Ook super hevige baby wel. Mijn buik beweegt soms zo akelig als een pudding, ook zeide ze dat ik hem naar het einde minder ging voelen en dat wel normaal is, maar ik voel hem nog steeds heel duidelijk 馃槀

17 dagen geleden

Reactie op elighes

Awel ik voel hem ook wel bewegen en stampen, behoorlijk pijnlijk soms maar ...
Ah nee dat ik ook niet hoor!