12 Reacties

7 maanden geleden

Heb het daar ook moeilijk mee … ik heb vandaag nu wel mijn echo maar toch ook de angst of alles oké is .. x

7 maanden geleden

Ik wist dat ik zwanger was rond 3,5 weken, waardoor het enorm lang leek tot mijn eerste echo (heb deze gelukkig al op 7 weken mogen hebben). Nu is het wachten tot mijn 10 weken echo op 12/04. Ik snap jouw gevoel helemaal aangezien ik mij al de hele tijd goed voel! Het is elke keer toch weer spannend om zeker te zijn dat alles goed verloopt… Veel succes en goede moed alvast 🍀

7 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde.. ben nu iets meer dan 6+4 en ik heb volgende week echo. Hoe dichter het komt, hoe angstiger ik word. Ik heb geen kwaaltjes en voel mij gewoon zoals ervoor. Doordat ik geen kwaaltjes heb ben ik zo bang dat het niet goed is.. Dus ik snap je gevoel heel goed.. ik vrees dat er niks anders op zit dan afwachten 😥

7 maanden geleden

Reactie op babywish__

Ik heb exact hetzelfde.. ben nu iets meer dan 6+4 en ik heb volgende week e ...
Ik bedoelde dus ik ben nu iets meer dan 6 weken (6+4).

7 maanden geleden

Reactie op babywish__

Ik bedoelde dus ik ben nu iets meer dan 6 weken (6+4).
Ik ook 6x +4!

7 maanden geleden

Ik wist ook heel snel dat ik zwanger was. En in het begin was het ook echt alles waar ik aan dacht. Elk toilet bezoek angst voor bloed te zien. Maar nu 8w4dagen en we hebben net onze echo gehad en een gezonde baby gezien ☺️

7 maanden geleden

Ik ben net ook terug van de echo op de kop 9 weken en ik alles was super goed met de kleine ukkie 🥰

7 maanden geleden

Ik heb ook heel veel schrik constant !! Vooral de angst elke keer op het wc om bloed te zien .. ik kom uit een miskraam waardoor ik elke keer denk dat het terug zou mislopen … Maar we blijven positief denken dat het deze keer wel goed is 🍀

7 maanden geleden

Hier ook enorm veel angst. Ik probeer positief te blijven en de kwaaltjes die ik heb probeer ik als een geruststelling te zien.. nog 12 dagen en dan mag ik eindelijk voor een echo 😅

7 maanden geleden

Hier ook vaak enorm veel angst ondanks ik al 2 goede echo's gehad heb.. de weken er tussen lijken oneindig lang te duren en dan komen er telkens twijfels.. ik wil positief proberen denken, maar is niet altijd even makkelijk na enkele miskramen en missed abortions 🥺

7 maanden geleden

Hoi Heb ook enorm die angst. Op 3w+6 had ik mijn positieve test en ben nu 5w+6. Ik moet nog tot 25/04 wachten op mijn eerste echo... Elke plasbeurt check ik extra, bij elke pijnscheut beginnen mijn hersenen in overdrive te gaan en dat terwijl ik 37j ben. Mijn enig kwaaltje die ik (op het moment) heb, is dat ik duizelig ben door mijn bloeddruk.

7 maanden geleden

Ik heb woensdag echo en zit ook met die gedachten. Heb er ook al dromen over gehad dat de gynaecoloog niets ziet op die moment. Het is afwachten en hopen op goed nieuws en alles goed loopt! De raad is niet te veel stresse hoe moeilijk het is. Succes!