8 Reacties

18 dagen geleden

Je kan in principe maanden met ontsluiting rond lopen dus wil helaas niets zeggen. Maar kan ook snel gaan dan. Centimeters gewonnen die je niet meer hoeft af te zien denk ik dan!

18 dagen geleden

Indien 1ste kindje start de bevalling pas als de baarmoederhals ingekort is en als er ontsluiting is en de baarmoeder week is...

18 dagen geleden

Betekent helaas nog niets idd 🥲 hier vandaag uitgerekend en 2 cm ontsluiting maar nog niks… Bij eerste kindje zonder inleiding gaat 75 % toch over de 40 weken zeiden ze me vandaag.

18 dagen geleden

Ik ben momenteel 36w5d en zit ook op 3cm ontsluiting, buiten voorweeën niks dat regelmatig wordt.

18 dagen geleden

Het kan snel gaan. Ik heb bij mijn eerste wel 2 maanden rondgelopen met 3 cm

17 dagen geleden

Ik ben momenteel 39 weken en heb ook al 3cm ontsluiting, buiten af en toe eens menstruatieactige krampen, is er nog niks in gang geschoten 😅

17 dagen geleden

Baby wel volledig ingedaald? Dan zal het niet lang meer duren denk ik. Ik ben met 3cm en volledige indaling ziekenhuis ingegaan om 2u snachts . Had ook wel weeën toen. Om 7u31 was mijn meisje er.

16 dagen geleden

Heb je al harde buiken of iets van voorweëen gevoeld? Of helemaal niks en toch 3 cm opening?