20 Reacties
één maand geleden
Ik ben 35 weken
Ik heb last van bekkeninstabiliteit
Misselijk
Diaree en rommelende darmen
Moe
Druk steken vagina
Brandende maag en niet goed kunnen eten
Harde buiken/ weeen
Opgezwollen lichaam
Als ik hurk geraak ik niet recht door druk op vagina streek
….
Amai is nogal veel zeg🤣🤣🤣🤣
één maand geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik ben 35 weken
Ik heb last van bekkeninstabiliteit
Misselijk
Diaree en ...
Oh amai idd een hele boek🤭 idd dat hurken en pfffff rechtkomen, of bukken, begint echt pijn te doen na een tijdje. Alles wordt zwaarder.. nog ff 👍 we kunnen het 😀
één maand geleden
Reactie op VindingrijkeHinde228198
Oh amai idd een hele boek🤭 idd dat hurken en pfffff rechtkomen, of bukken, ...
Zeker, wij zijn sterker dan we denken😉
één maand geleden
Reactie op YanaDS
Ik ben 33 weken en lig al een tijdje in het ziekenhuis, nu heb ik al 4 dage ...
Dat moet ook niet tof zijn zo een tijdje in het ziekenhuis
Je mag toch wel wa buiten?
Mijn vriendin is bevallen op 34 weken en alles was helemaal in orde💕🥰
Ik heb ook flinke voorweeen en steen harde buiken.
Moet 21ste langs bij gyne dan ben ik 35+5
Zal vragen om ontsluiting na te zien maar ik denk dat ze het pas op 37 weken doen
één maand geleden
Ik mag hier enkel met de rolstoel eens naar buiten, maar terrein van het ziekenhuis nog steeds natuurlijk. Intussen lig ik bijna 5 weken in het ziekenhuis 😱
Ben enerzijds wel blij ik het zo lang als heb kunnen rekken, maar nu ga ik voor week 34, die wil ik echt wel voorbij geraken 😋
Voor de rest heb ik indd ook last van de gebruikelijke ongemakkelijkheden zoals niet kunnen bukken, zittend douchen (op stoel), vaker geen eetlust, zwangerschapsdiabetes, etc...
Ik heb nu wel een tweelingzwangerschap, dus snap ook wel dat dat niet echt te vergelijken is met een eenling zwangerschap.
Ik hoop dat jouw harde buiken en voorweeën niet blijven aanslepen 🙈 ik ben stilaan aan het uitgeput geraken doordat de weeën om de 10 minuten herhalen en ik er ook niet van kan slapen 😑 ontsluiting nazien kunnen ze niet via inwendige echo, dit doen ze met de hand (om je eventjes mentaal al voor te laten bereiden 😋🫣🙈)...
Als je in tussentijd te veel last begint te krijgen van jouw voorweeën zou ik wel bellen naar jouw gynaecoloog of materniteit om al vroeger langs te kunnen gaan... Maar alles komt wel goed✨✨💪🏽
één maand geleden
Reactie op YanaDS
Ik mag hier enkel met de rolstoel eens naar buiten, maar terrein van het zi ...
Ja hier als ze beginnen houden ze 1-2u aan en ook met amper pauze tussen maar daarna verlichten ze wel.
Je hebt het zeker niet makkelijk, amai 5 weken! Super veel.
Ik hoop op een mooie einde voor jouw❤️ laatste loodjes
één maand geleden
34 weken, nergens echt last van. Zo zie je maar he, hoe elke zwangerschap kan verschillen! 😅
één maand geleden
31 weken, hele zwangerschap enkel last van vermoeidheid gehad. En nu ook wel zwangerschapsdiabetes, maar die is wel onder controle met wat ik eet/beweeg
één maand geleden
Reactie op kelly36t
Naar de prenatale kine gaan, doet echt wonderen!
Heb dit inmiddels met 3de kind
Helaas helpt dat niet bij mij🥲
één maand geleden
Hier 35w + 3d. Vooral rapper buiten adem en veel meer moeten plassen. Vocht in benen en handen. Ook wel wat bekkeninstabiliteit. Het inslapen is vooral moeilijk met restless legs en maagzuur etc. Maar eigenlijk is alles zeer mild en kan ik fysiek bijna alles nog, met meer rust en veel gepuf natuurlijk. Ik doe ook wel bijna dagelijks nog pilates/yoga/stretching ofzo om mij fit te houden en de klachten onder controle te houden.