20 Reacties

één maand geleden

Ik heb vooral last van steken ter hoogte van mijn vagina, ik denk indalingsweeën? Allesinds verschrikkelijk, Ook wat rugpijn links onder mijn schouderblad, en dit is het voorlopig nog, ik ben 36 weken vrijdag

één maand geleden

Reactie op phieliene

Ik heb vooral last van steken ter hoogte van mijn vagina, ik denk indalings ...
Amai die steken heb ik ook! Dat is blijkbaar dat ze daar tegen je baarmoeder duwt

één maand geleden

Reactie op sofie 97

Amai die steken heb ik ook! Dat is blijkbaar dat ze daar tegen je baarmoed ...
Ja heel pijnelijk hè!! Amai…

één maand geleden

Ik ben 35 weken Ik heb last van bekkeninstabiliteit Misselijk Diaree en rommelende darmen Moe Druk steken vagina Brandende maag en niet goed kunnen eten Harde buiken/ weeen Opgezwollen lichaam Als ik hurk geraak ik niet recht door druk op vagina streek …. Amai is nogal veel zeg🤣🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik ben 35 weken Ik heb last van bekkeninstabiliteit Misselijk Diaree en ...
Oh amai idd een hele boek🤭 idd dat hurken en pfffff rechtkomen, of bukken, begint echt pijn te doen na een tijdje. Alles wordt zwaarder.. nog ff 👍 we kunnen het 😀

één maand geleden

Ik ben 33 weken en lig al een tijdje in het ziekenhuis, nu heb ik al 4 dagen lang non-stop last van voorweeën 😕 Ook last van bruin slijmverlies en blijkbaar intussen 3cm ontsluiting 🙈 Hopelijk kan ik het nog eventjes rekken🙈

één maand geleden

Reactie op VindingrijkeHinde228198

Oh amai idd een hele boek🤭 idd dat hurken en pfffff rechtkomen, of bukken, ...
Zeker, wij zijn sterker dan we denken😉

één maand geleden

Reactie op YanaDS

Ik ben 33 weken en lig al een tijdje in het ziekenhuis, nu heb ik al 4 dage ...
Dat moet ook niet tof zijn zo een tijdje in het ziekenhuis Je mag toch wel wa buiten? Mijn vriendin is bevallen op 34 weken en alles was helemaal in orde💕🥰 Ik heb ook flinke voorweeen en steen harde buiken. Moet 21ste langs bij gyne dan ben ik 35+5 Zal vragen om ontsluiting na te zien maar ik denk dat ze het pas op 37 weken doen

één maand geleden

Ik mag hier enkel met de rolstoel eens naar buiten, maar terrein van het ziekenhuis nog steeds natuurlijk. Intussen lig ik bijna 5 weken in het ziekenhuis 😱 Ben enerzijds wel blij ik het zo lang als heb kunnen rekken, maar nu ga ik voor week 34, die wil ik echt wel voorbij geraken 😋 Voor de rest heb ik indd ook last van de gebruikelijke ongemakkelijkheden zoals niet kunnen bukken, zittend douchen (op stoel), vaker geen eetlust, zwangerschapsdiabetes, etc... Ik heb nu wel een tweelingzwangerschap, dus snap ook wel dat dat niet echt te vergelijken is met een eenling zwangerschap. Ik hoop dat jouw harde buiken en voorweeën niet blijven aanslepen 🙈 ik ben stilaan aan het uitgeput geraken doordat de weeën om de 10 minuten herhalen en ik er ook niet van kan slapen 😑 ontsluiting nazien kunnen ze niet via inwendige echo, dit doen ze met de hand (om je eventjes mentaal al voor te laten bereiden 😋🫣🙈)... Als je in tussentijd te veel last begint te krijgen van jouw voorweeën zou ik wel bellen naar jouw gynaecoloog of materniteit om al vroeger langs te kunnen gaan... Maar alles komt wel goed✨✨💪🏽

één maand geleden

Reactie op YanaDS

Ik mag hier enkel met de rolstoel eens naar buiten, maar terrein van het zi ...
Ja hier als ze beginnen houden ze 1-2u aan en ook met amper pauze tussen maar daarna verlichten ze wel. Je hebt het zeker niet makkelijk, amai 5 weken! Super veel. Ik hoop op een mooie einde voor jouw❤️ laatste loodjes

één maand geleden

Ja hier als ze beginnen houden ze 1-2u aan en ook met amper pauze tussen ma ...
Het is heftig, maar het zal het waard zijn✨

één maand geleden

34 weken, nergens echt last van. Zo zie je maar he, hoe elke zwangerschap kan verschillen! 😅

één maand geleden

Ik ben 35 weken Ik heb last van bekkeninstabiliteit Misselijk Diaree en ...
Naar de prenatale kine gaan, doet echt wonderen!

één maand geleden

31 weken, hele zwangerschap enkel last van vermoeidheid gehad. En nu ook wel zwangerschapsdiabetes, maar die is wel onder controle met wat ik eet/beweeg

één maand geleden

Ik nu 35 weken, nog volop aan het werk maar begin echt oververmoeid te worden. Heb ook bekkeninstabiliteit, vermoeide benen en zoveeel maagzuur. Vooral snachts heel veel last! Nog eventjes❤️

één maand geleden

Reactie op kelly36t

Naar de prenatale kine gaan, doet echt wonderen!
Heb dit inmiddels met 3de kind Helaas helpt dat niet bij mij🥲

één maand geleden

Hier 35w + 3d. Vooral rapper buiten adem en veel meer moeten plassen. Vocht in benen en handen. Ook wel wat bekkeninstabiliteit. Het inslapen is vooral moeilijk met restless legs en maagzuur etc. Maar eigenlijk is alles zeer mild en kan ik fysiek bijna alles nog, met meer rust en veel gepuf natuurlijk. Ik doe ook wel bijna dagelijks nog pilates/yoga/stretching ofzo om mij fit te houden en de klachten onder controle te houden.

één maand geleden

Hier bijna 35 weken en sinds 30 weken last van enorm veel en hevige migraine aanvallen. Ondertussen al naar de neuroloog geweest en dit is puur hormonaal niets aan te doen en je kan geen medicatie nemen ook ervoor. Heel oktober nog maar 3 dagen hoofdpijn vrij geweest 🥲

één maand geleden

Ik heb enkel snachts last, slaap slecht in, en dan om de 4 uur plassen, werk nog maar wel met steunkousen, 36 weken ben ik nu, nog geen weeën gehad

één maand geleden

Morgen 37 weken en buiten veel moeten plassen, overdag en 's nachts, nergens last van.