28 Reacties
één maand geleden
Er zijn zoveel discussies van ‘goed of slecht’.. ik wou het ook graag hebben omv een eerdere miskraam, heb dit dan toch tot 14 weken niet gedaan omv de opmerkingen dat mensen erover hadden.
Toch gekocht & soms gebruik ik het drie weken niet en dan weer eens 3x per week.. is het nu echt goed? Geen idee.. maar dat is een eeuwige discussie. Zolang jij je er goed bij voelt zou ik zeggen doen.
Nu gebruik ik het ook echt amper omdat ik ze actief voel stampen.. weet niet of jij dat al voelt maar anders is dat misschien een geruststelling?☺️
één maand geleden
Reactie op K.C
Er zijn zoveel discussies van ‘goed of slecht’.. ik wou het ook graag hebbe ...
Voorlopig enkel af en toe belletjes.. mijn moederkoek ligt blijkbaar vooraan dus waarschijnlijk daardoor. Wel mijn gyneacoloog raadde het me zelf aan hij zei als je ongerust ben kan je een doppler gebruiken. Maar is nog pas 4 dagen geleden dat ik het de eerste maal gebruikt . Bedankt alvast voor je antwoord 🙂
één maand geleden
Reactie op BabyLexie250525
Voorlopig enkel af en toe belletjes.. mijn moederkoek ligt blijkbaar vooraa ...
Ik zou dan zeker gewoon luisteren naar je gynaecoloog!
Beter je dopler gebruiker denk ik dan, dan super hard stressen!!
Hopelijk voel je de baby rap! Geeft mij toch een fijn gevoel☺️
één maand geleden
Welke doppler gebruik je?
Heb deze gehaald bij dreambaby luvion deluxe
één maand geleden
Reactie op Elycia
Hier een angel sound van luvion en heel content van. Hier gebruik ik hem 1x ...
1 keer in een maand lijkt me zo lang om uit te houden omdat ik zoveel last heb van ongerustheid
één maand geleden
Ik heb in het ziekenhuis gelegen omdat ik een spoedoperatie nodig had en ben daarvoor heel lang onder narcose geweest (van vrijdagavond tot zaterdagmiddag) en de gyn is komen kijken met de echo en verder is de vroedvrouw ook elke dag met de doppler komen luisteren. Ik denk dus niet dat dit schadelijk is want anders zouden ze dit in het ziekenhuis ook niet doen uit zichzelf!
één maand geleden
Reactie op doxie
Voel je de baby al? Want dan is er niet meer echt een meerwaarde
Nee
één maand geleden
Voorlopig enkel af en toe belletjes.. mijn moederkoek ligt blijkbaar vooraa ...
Bij mij hetzelfde, het maakt me ook ongerust nog niets te voelen😟 maar als de moederkoek van voren zit kan je met de Doppler problemen hebben de hartslag te vinden, dus ik zie me hier enorm mee stressen! Soms is die zelf met de peperdure toestellen bij de dokter moeilijker te vinden in dit geval! Dus dit in het achterhoofd houden, kan denk ik wel voor onnodige paniek zorgen. Hopelijk voelen we binnenkort iets 💕
21 dagen geleden
Iemand die weet of je van die echo gel ook bij de apotheek kan halen? De mijne was een hele kleine tube en die is nu helaas op😅
21 dagen geleden
Niet in de apotheek maar wel in de babywinkel kan je een aparte fles kopen
21 dagen geleden
Niet in de apotheek maar wel in de babywinkel kan je een aparte fles kopen
Jammer.. ik heb hier geen babywinkel in de buurt.. de dichtsbijzijnde is al 30min rijden
20 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Of gewoon even bestellen op bol? Dan heb je deze morgen normaal in huis den ...
Dezelfde kan je via AliExpress bestellen had ik gezien :p veel goedkoper
20 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
Dezelfde kan je via AliExpress bestellen had ik gezien :p veel goedkoper
Op ali bestel ik dat liever niet🙈
20 dagen geleden
Mijn vroedvrouw zei dat je dit mag gebruiken maar dat er veel dit mis gebruiken of verkeerd interpreteren.
Iemand die dacht dat ze de hartslag hoorde en het was haar eigen hartslag..
Bij mij komt omd maand de vroedvrouw zodat ik telkens om de 2 weken de baby hoor of zie.
20 dagen geleden
Reactie op AuthentiekeEdelsteen303047
Mijn vroedvrouw zei dat je dit mag gebruiken maar dat er veel dit mis gebru ...
Dat verschil hoor je toch?🙈 het werkt goed bij mij allesinds🙈