41 Reacties
één jaar geleden
Nog mensen die echt veel last hebben van misselijkheid? Al moet ik toegeven dat de buikpijn voor mij echt zo lastig is…. Want altijd bang dat het toch van me buik komt. Maar waarschijnlijk echt me darmen door die trage stoelgang. Vind da echt lastig. En de nachten vaak amper kunnen slapen
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Nog mensen die echt veel last hebben van misselijkheid? Al moet ik toegeven ...
Ik heb hetzelfde!
één jaar geleden
nog mensen die erg last hebben van het feit dat ze veel moeilijker naar toi ...
Ja enorm veel last ook hier van het niet naar toilet kunnen gaan is nu ondertussen al 4 dagen fruit eten en noten en wandelen en nog steeds geen toilet bezoek
één jaar geleden
Hier 6+2 het meeste last van het niet naar toilet kunnen gaan. Voor de rest meer moe lopen.
één jaar geleden
Ze hadden aangeraden om movicol te nemen maar ik krijg dat dus niet binnen. Sta ik helemaal te kokhalzen en te doen. Vreselijk. Misschien slecht tijdstip proberen nemen. Na het eten. Geen idee. Vreselijk vind ik het me maag keert echt
één jaar geleden
Reactie op momlife1994
Ik heb nu 1x een zakje movilac genomen. Vond niet dat dat extreem hielp eig ...
Hoe kreeg je zelfs zo zakje binnen? Ik had dus zakje movicol, ik heb constant zitten kolkalzen kreeg da gewoon nie binnen. Zelfs met slok da drinken en iets anders direct erbij drinken bleef ik kokhalzen. Ging wel iets beter.
De smaak met citroen maar ik heb geen idee of het de smaak of gewoon de textuur is. Want da is toch wel veel dikker
één jaar geleden
Hoe kreeg je zelfs zo zakje binnen? Ik had dus zakje movicol, ik heb consta ...
Heb er geen smaak op zien staan, ik hou mijn neus dicht en neem het pas als ik iets heb gegeten. Maar het is nu wel al een dikke week geleden, weet ook niet of ik het op de moment nog zo snel binnenkrijg! Ben veel misselijker tegenwoordig…
één jaar geleden
Reactie op momlife1994
Heb er geen smaak op zien staan, ik hou mijn neus dicht en neem het pas als ...
Grote slokken enz kon ik helemaal niet binnen houden. Walgelijk vind ik het
één jaar geleden
Grote slokken enz kon ik helemaal niet binnen houden. Walgelijk vind ik het ...
Heb net van mijn vroedvrouw de tip gekregen om op een nuchtere maag om de dag een glas (zo warm mogelijk) water te drinken. Dit zou ervoor moeten zorgen dat we makkelijker kunnen gaan. Ik ga het alvast testen vanaf morgen.
één jaar geleden
Ik heb bloed maar ik heb nergens last van.. iemand die dit ook meemaakt? Ik vrees terug voor het ergste.. niet m'n eerste miskraam. Ik keek hier zo naar uit ...
één jaar geleden
Reactie op Naomi__1994
Ik heb bloed maar ik heb nergens last van.. iemand die dit ook meemaakt? Ik ...
Ik heb dit ook gehad voor 24 uur en het was heel licht en werd ook niet erger de gynaecoloog zei dat het voor komt en niet erg is zolang het niet erger wordt en of buikpijn bij komt kijken.
één jaar geleden
Hoe kreeg je zelfs zo zakje binnen? Ik had dus zakje movicol, ik heb consta ...
Ik neem die al 10 jaar door bijwerkign van medicatie. Ik doe 2 zakjes in een flesje van 500 ml, volledig vullen, schudden en dan 5 min laten staan. Op die manier gaat het veel vlotter binnen!
één jaar geleden
Reactie op JustineDV1995
Ik neem die al 10 jaar door bijwerkign van medicatie. Ik doe 2 zakjes in ee ...
heb zeker half uur gedaan over klein glas. Haha, het heeft del geholpen. Maar zo vreselijk. Dat ik er geen zin meer in heb op het nog te proberen.
Is hij bij u ook wat dikker qua structuur dan water?
één jaar geleden
Nog mensen die eerst moeilijk naar toilet konden gaan en nu gewoon slappe is?
één jaar geleden
Nog mensen die eerst moeilijk naar toilet konden gaan en nu gewoon slappe i ...
Ja sinds gisteren last van eerst echt zeer moeilijk en nu te ….
één jaar geleden
Hier nu 7 + 5 🫶🏽 in het begin: krampen, lage rugpijn, droge lippen, gevoelige en opgezwollen borsten. Week 6 tot 7 was ik dag en nacht misselijk, zelfs dat ik snachts wakker werd ervan, geen eetlust en heel moe. Nu gevoelige tepels en opgezwollen borsten + aventoe misselijk, moe en niet echt veel eetlust.. ohja en een beetje luier (zegt mijn man) “je laat alles rond slingeren, en ruimt niet meer zoals ervoor op”. Haha 💁🏽♀️