41 Reacties
één jaar geleden
Veel minder kunnen eten
Krampen in buik en rug
Emotioneel
Borsten gevoeliger
één jaar geleden
Hallo,
Ik ben 7w en heb al veel last van vermoeidheid en misselijkheid.Gelukkig net niet braken.Ik ben achter misselijkheids medicatie geweest.Ik schrok me een ongeluk van de prijs!
37€ !! Ze worden niet door de mutualiteit terugbetaald 😔
één jaar geleden
Reactie op jensjoyce
Hier 6 weken zwanger en bijna geen symptomen wel veel rugpijn al
Ik ook! Rugpijn en gevoelige borsten maar dit is echt te doen. Ik kreeg schrik omdat ik precies de enige ben zonder symptomen
één jaar geleden
Reactie op Naomi__1994
Ik ook! Rugpijn en gevoelige borsten maar dit is echt te doen. Ik kreeg sch ...
Ik heb ook nog maar weinig symptomen, maar ben ook nog niet ver (4,5w). Soms steekjes in mijn buik, of menstruatiepijn-achtig. En gevoelige borsten. Het lijkt gewoon alsof mijn menstruatie nog altijd eraan zit te komen 😅
één jaar geleden
Ik ben nu 5 weken ver en kamp met vermoeidheid, krampen, misselijkheid (vnl. in de namiddag en avond, antimetil helpt een beetje) en pijnlijke borsten. Ik heb ook best een opgeblazen gevoel sinds vandaag.
één jaar geleden
Nog mensen die geen seks meer kunnen hebben omdat ze zoveel krampen in hun buik erdoor hebben?
één jaar geleden
nog mensen die erg last hebben van het feit dat ze veel moeilijker naar toilet kunnen gaan? Sinds de zwangerschap is me stoelgang patroon erg veranderd. Nu zeiden ze in het ziekenhuis kiwi en pruimen te eten. Ben ik natuurlijk onmiddelijk gaan halen. Nu merk ik dat ik me maag of darmen hoor. Erg veel last van me buik, maar voorlopig als nog geen stoelgang terwijl ik wel merk het wel weg moet.
één jaar geleden
Hier zes weken:
Menstruatie achtige pijn ( heb ik al enkele weken)
Vooral pijn aan de linkerkant, door ongerustheid eerste echo gisteren. Alles in orde, toch goede innesteling
Verder wel veel maagpijn. Direct "genoeg" maar ook vaak honger. Net niet overgeven.
Ook pijnlijke borsten
Verder wel emotioneel maar vooral heel gelukkig .
Groetjes
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
nog mensen die erg last hebben van het feit dat ze veel moeilijker naar toi ...
Ik heb nu 1x een zakje movilac genomen. Vond niet dat dat extreem hielp eigenlijk… maar heb nu toch een doos in de kast liggen voor als het echt nodig is. Neem normaal elke ochtend de darmkuur van munch. Krijg die alleen niet elke ochtend binnen door misselijkheid en dat merk ik dan natuurlijk… verder proberen veel vezels te eten, ik eet wel elke dag fruit, en kiwi’s zouden het beste helpen! Veel succes nog.
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Nog mensen die geen seks meer kunnen hebben omdat ze zoveel krampen in hun ...
Ik heb ook krampen na de seks. Stopt na een 10tal minuten bij mij
één jaar geleden
5w/3d Bij mij valt het wel mee. Ik ben niet misselijk en ben al een kilo bijgekomen. Mijn symptomen variëren tussen te moe om te eten en te hongerig om te slapen.