8 Reacties

één jaar geleden

Geen roker hier. Misschien kan jouw huisarts je wel advies geven hierrond? Ik geloof dat er ook een app ‘kwit’ is die je kan motiveren om vol te houden! Succes🍀

één jaar geleden

Ik was een roker, totdat ik die positieve test in mijn handen had. Ik heb zodanig direct een klik gemaakt voor de gezondheid van ons kind, voordeel is wel dat mn man nie rookt en familie rookt buiten, dus weinig last van.

één jaar geleden

Reactie op Mell180812

Ik was een roker, totdat ik die positieve test in mijn handen had. Ik heb ...
Dat is inderdaad een voordeel hier rookt iedereen die ik ken dus iets moeilijker minderen lukt gemakkelijk paar volledig stoppen blijft lastig. Super van u dat je direct de klik kon maken

één jaar geleden

Ik ken dat gevoel volledig stoppen met roken is bij mij ook heel moeilijk dus ik rook een paar sigaretten per dag😩

één jaar geleden

Toen ik teweten ben gekomen dat ik zwanger was, heb ik in 2 dagen afgebouwd en daarna gestopt. Ik voelde mij zo schuldig als ik ene trek nam van een sigaret dat ons baby'tje moest meeroken

één jaar geleden

Van zodra ik positief testte, heb ik geen sigaret meer aangeraakt (en rookte best veel). De eerste 2 weken waren het zwaarst maar je moet eraan denken waarom je het doet: voor je kleintje! Hopelijk ben je er intussen van af?

één jaar geleden

Reactie op haras

Van zodra ik positief testte, heb ik geen sigaret meer aangeraakt (en rookt ...
Nee ik rook nog steeds enkele sigaretten per dag jammer genoeg lukt helemaal stoppen niet

één jaar geleden

zodra we met ons ivf traject gingen beginnen en we de datum wisten, ben ik drekt gestopt. 🍀