13 Reacties
één jaar geleden
Idem hier, al sinds 6 weken. Ben nu net ook 2 weken ziek thuis geweest omdat ik echt nergens energie voor heb
één jaar geleden
Ik heb hetzelfde maar ik neem navalit tegen het kotsen en door die medicatie kan ik in de avond wel doorslapen. Maar ben overdag wel heel vermoeid. Ben nu 13 weken en het voelt alsof ik al 30 weken ben. Ik kan bijna geen eten of drinken binnenhouden. Echt vervelend
één jaar geleden
Op dit moment 13 weken zwanger en reageerde ook al eens eerder op dit topic. Nu zodanig oververmoeid dat de dokter me twee weken thuiszet. Ik ben helemaal op door het niet kunnen slapen.:( erg om te zeggen maar ben blij te lezen dat ik niet alleen ben... Het is echt een ellendig gevoel e ... Pfrt
één jaar geleden
Hier ook, 11 w vandaag. Van niet kunnen doorslapen tot snachts zoveel keer wakker worden pffff
één jaar geleden
Bijna elke nacht word ik rond 2.30 wakker en de laatste nacht ben ik direct uit bed gestapt. Wetende dat ik toch de volgende 2 uur niet kan slapen. Ik heb iets gedronken, paar rijstwafels gegeten. Een beetje opgeruimd.... Een half uurtje mijzelf rustig bezig gehouden. Dan terug bed in en vrij direct terug in slaap gevallen. Dit was de eerste keer dat ik het zo probeerde, we zullen de volgende nachten moeten afwachten of dit toevallig was. 🤞