13 Reacties

één jaar geleden

Hey, hier het zelfde… 😢

één jaar geleden

Heb net hetzelfde.... En dan overdag moe lopen en ook niet kunnen slapen... Heel vervelend ... Vandaag dan nog de uursverandering... Pfrt

één jaar geleden

Reactie op Tine1984

Heb net hetzelfde.... En dan overdag moe lopen en ook niet kunnen slapen... ...
Heb ik dus ook. Denk dat ik volgende week toch maar eens naar de dokter ga al zal die waarschijnlijk nietveel kunnen doen.

één jaar geleden

Idem hier, al sinds 6 weken. Ben nu net ook 2 weken ziek thuis geweest omdat ik echt nergens energie voor heb

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem maar heb gemerkt dat het bij mij soms helpt al ik nog iets eet net voor het slapen gaan. Het proberen waard misschien ☺️

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde maar ik neem navalit tegen het kotsen en door die medicatie kan ik in de avond wel doorslapen. Maar ben overdag wel heel vermoeid. Ben nu 13 weken en het voelt alsof ik al 30 weken ben. Ik kan bijna geen eten of drinken binnenhouden. Echt vervelend

één jaar geleden

Reactie op cvbjb

Ik heb hetzelfde probleem maar heb gemerkt dat het bij mij soms helpt al ik ...
Kan ik inderdaad eens proberen, ik moet wel zeggen dat ik vanacht iets gegeten heb omdat men maag zo knorde en lag erna direct in slaap! Dus ik ga het zeker proberen!

één jaar geleden

Ooh hier net hetzelfde🫠🫠 en ik ben ook 12 weken ver en dit is al 2 weken bezig. Als je een oplossing hebt gevonden, hoor ik het graag!

één jaar geleden

Ik heb ook hetzelfde probleem, 11 weken zwanger en de laatste maand heb ik nog geen 1 nacht doorgeslapen. 😰

één jaar geleden

Op dit moment 13 weken zwanger en reageerde ook al eens eerder op dit topic. Nu zodanig oververmoeid dat de dokter me twee weken thuiszet. Ik ben helemaal op door het niet kunnen slapen.:( erg om te zeggen maar ben blij te lezen dat ik niet alleen ben... Het is echt een ellendig gevoel e ... Pfrt

één jaar geleden

Hier ook, 11 w vandaag. Van niet kunnen doorslapen tot snachts zoveel keer wakker worden pffff

één jaar geleden

Bijna elke nacht word ik rond 2.30 wakker en de laatste nacht ben ik direct uit bed gestapt. Wetende dat ik toch de volgende 2 uur niet kan slapen. Ik heb iets gedronken, paar rijstwafels gegeten. Een beetje opgeruimd.... Een half uurtje mijzelf rustig bezig gehouden. Dan terug bed in en vrij direct terug in slaap gevallen. Dit was de eerste keer dat ik het zo probeerde, we zullen de volgende nachten moeten afwachten of dit toevallig was. 🤞

één jaar geleden

Hier net hetzelfde altijd snacht’s 2 keer opstaan voor te plassen morgen 14weken zwanger