7 Reacties

10 maanden geleden

Heb ik ook. Tijdelijke carnaval tunnel syndroom volgens gynaecoloog. Een brace kan helpen, ik probeer deze vooral 's nachts aan te doen.

10 maanden geleden

Reactie op ilske112

Heb ik ook. Tijdelijke carnaval tunnel syndroom volgens gynaecoloog. Een br ...
En waar heb je deze brace gekocht? Was dat ook op aanraden van de gyneacoloog dan?

10 maanden geleden

Reactie op Chloëx

En waar heb je deze brace gekocht? Was dat ook op aanraden van de gyneacolo ...
Die heeft inderdaad die brace voorgeschreven. Maar je kan ook volgens informeren of je dat niet bij de apotheek hebt bijvoorbeeld

10 maanden geleden

Hier ook, vreselijk veel last kan geen 5 minuten iets doen of voel men handen niet meer. Word er snachts wakker van. Mijn gynocoloog zegt dat ze er vrij weinig aan kunnen doen. Is meer vocht ophoping in de polsen. Ben zelf 32 weekjes. We moeten nog ffkes afzien 🤭

10 maanden geleden

Idem

10 maanden geleden

Ik ook sinds anderhalve week vocht in handen en voeten. Handen worden gevoelloos of tintelen als ik ga slapen. Word er wakker van ook. Pezen zijn ook gevoelig aan de bovenkant van mijn handen. Dus niet echt carpal tunnel, want dat is in de palm van je hand. Maar dus wel door het vocht ook zei de kine.

9 maanden geleden

Heb dit ook aan mijn gyn gevraagd, ze stelde een brace voor. En als dit niet zou helpen om spuitjes te krijgen met cortisone😖