12 Reacties
één jaar geleden
Reactie op laiela1998
Ik ben 16 weken zwanger en heb een meisje🥰
Ohhh proficiat!!!😍 ik wil het ook zo graag weten🙈 heb je een idee voor mijn?🙈🙊
één jaar geleden
Ohhh proficiat!!!😍 ik wil het ook zo graag weten🙈 heb je een idee voor mi ...
Ze zeide altijd als je veel moet overgeven is het een meisje en bij mij hadde ze echt wel gelijk! Nu nog ben k niet van de misselijkheid af :(
één jaar geleden
Reactie op celine80
Dat is een fabeltje.. ik heb veel last van misselijkheid en braken en ben i ...
Inderdaad al 2 keer jongens en 2 keer zo misselijk dat ik vermager tot rond de 16 weken en dan pas aankom 🤦🏽♀️
één jaar geleden
Hey, bwa ik kan wel zeggen na 6 zwangerschappen dat ik erg misselijk was bij mijn meisjes 3 meisjes , bij mijn jongens was ik ook ziek he maar het was anders . Deze keer ook erg ziek nog wel wat misselijk en braken maar gaat wat beter😊 deze keer besloten geslacht niet te willen weten .
één jaar geleden
Ik ben 15 weken zwanger en ik verwacht een jongetje! vanaf 7 weken zwangerschap ben ik kots misselijk geweest tot 14 weken, ik heb de hele dag door moeten overgeven, en heel moe.
Eigenlijk heb ik alle symptomen die een zwangere moet hebben.
Ik was 100% overtuigd dat het een meisje is, aangezien mijn eerdere zwangerschappen bij mijn jongens ik geen 1 e symptoom heb gehad,
Maar toch is het weer een jongen:))
één jaar geleden
Reactie op MeriD
Ik ben 15 weken zwanger en ik verwacht een jongetje! vanaf 7 weken zwangers ...
Wel ik wil me ook terugtrekken van mijn eerste mening😊 ik had ook 3 jongens en 3 meisjes en bij allebei wel ziek alleen bij de meisjes echt veeeel meer dan bij de jongens . Ik wou eerst het geslacht niet weten maar ik kon het nie laten en wat blijkt het is een jongen haha . Ik was ook echt ziek deze keer als bij mijn meiden en ging er echt van uit een meisje was . Niets is minder waar dus haha . Ik moest er efkes van bekomen hoor ik kon het echt niet geloven 🤪