6 Reacties

één jaar geleden

Ik had op week 20 een buik, alsof die ineens op 1 nacht was gekomen 🙈😂 een bolletje ter hoogte van mijn buik beneden werd toen zichtbaar nu 21 weken en ik voel mij ineens enorm zwanger (qua uiterlijk)

één jaar geleden

Hoi, voel je vooral niet onzeker. De ene mama heeft al sneller een buikje dan de ander, elk lichaam is anders. Vergelijk je vooral niet met andere gezien je dat nog onzekerder maakt.Als je je zwangerschap meer naar binnen draagt duurt het wat langer alvorens je een buikje ziet.

één jaar geleden

Ik ben morgen 21 weken en ook pas sinds enkele dagen een zichtbare bolling thv mijn onderbuik. Afgelopen maandag een echo gehad en alles was prima. Ieder lichaam is anders.

één jaar geleden

26 weken en de laatste week en half gaat het precies in een sneltempo 🫣 lang zo goed als niets gezien.

9 maanden geleden

Bij mij werd er maar een buik zichtbaar tussen de 30 weken en 32 weken. Maar nooit geen grote buik gehad

9 maanden geleden

Bij mij is het net het omgekeerde. Op 25 weken was ik precies al hoogzwanger. Ik had wel graag een mooie buik gehad, maar bij 30 weken was ik het al echt beu. Achteraf gezien had ik toch liever minder buik gehad. Ondertussen 35 weken ver en mensen vragen ofdat het echt geen tweeling is. Vanuit mijn perspectief zou ik zeggen, wees blij met je platte buik. Zolang je baby maar gezond is...