7 Reacties

één jaar geleden

Heel veel sterkte! Hoever was je? 💫

één jaar geleden

Bij mij is het een week na de start van de bloedingen eruit gekomen. Maar dat was wel op 7 weken. Ik weet niet hoe ver jij al bent. Hoe ik er mee omging? Da's zeer persoonlijk en hangt van zoveel dingen af. Ik heb een avond geweend en de dagen erna nog is goed gevloekt. Voor de rest afleiding gezocht. Ik wat hoop te geven: ik ben ondertussen 10w zwanger. Het komt goed. Even doorbijten.

één jaar geleden

Reactie op Nuyts1990

Heel veel sterkte! Hoever was je? 💫
11weken5 dagen🥺

één jaar geleden

Bij mij de dag zelf na de bloeding.was 11wkn.iedereen verwerkt dit op zijn manier.wel enorm veel vragen waar we nooit geen antwoord op zullen hebben.na 6 wkn terug zwanger...is met een bang hart, woensdag na gyne.hoop op goed nieuws

één jaar geleden

Heel veel sterkte🍀

één jaar geleden

Bij mij was het zaterdag begonnen met krampen, zondag bloeding (ik ga naar het spoed & ze zeggen dat alles oké is) dan woensdag had ik echo (nog steeds elke dag bloedverlies en krampen, rugpijn,…) en toen vertelde de gynaecoloog hetzelfde als bij jou, diezelfde avond nog het vruchtje verloren 😔 en ik voelde mij zo gefaald, zo schuldig, ik vond het zo oneerlijk… ik en mijn partner hebben echt uren zitten spreken (en Wenen). Klinkt misschien raar om te zeggen maar we zijn de dag erna op restaurant gegaan (soort mini koffietafel, om het proberen af te sluiten). Dit gebeurde begin juli, nu ondertussen 15 weken zwanger van een tweeling 🥰

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Bij mij was het zaterdag begonnen met krampen, zondag bloeding (ik ga naar ...
En sterkte, voel je niet schuldig want het is niet u schuld, je hebt niets fout gedaan en kon het ook niet vermijden (jammer genoeg).