44 Reacties
vor einem Jahr
Reactie op Maité2000
Moet nog een weekje wachten anders curretage, maar vandaag bruinverlies dus ...
Ik ook ...
vor einem Jahr
Zo verschrikkelijk te lezen hoe vaak het voorkomt. Ben er van verschoten en ben nu zelf ook eentje voor de statistieken… 😞 ik heb een paar boeken geleend in de bib met getuigenissen van anderen die erdoor moesten en het is triest maar de herkenbaarheid biedt ergens wel wat troost… maar mentaal (en fysiek) doodmoe… heel veel sterkte allemaal…
vor einem Jahr
Ik kreeg vrijdag me melding dat het vruchtje gestorven was. Gisteren is het vruchtje afgekomen. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad. Ik ben doodmoe nu en voel me heel verward. :(
vor einem Jahr
Reactie op Naomi__1994
Ik kreeg vrijdag me melding dat het vruchtje gestorven was. Gisteren is het ...
I feel your pain. Vorige vrijdag ook het nieuws. 😞 ik heb medicatie gebruikt, en moet deze morgen op controle om te kijken of alles ‘weg’ is. Ik moest ook bloed laten trekken daarnet en ik zat al te huilen bij de verpleegster. Wat een afschuwelijke week.
Neem vooral tijd, en rust. Dit is een hele klap voor je hele zijn, fysiek en mentaal. Ik heb intussen van enkele collega’s en vrienden hun verhaal gehoord. We zijn niet alleen. En samen staan we sterk in onze miserie. ❤️🩹
vor einem Jahr
Heel veel sterkte aan jullie allemaal.. 😢💔 Jullie zijn echt heel sterk.. 🍀
vor einem Jahr
Reactie op Naomi__1994
Hoe gaat het met jullie?
Ups en downs…
Ene dag gaat het me beter af. Ik denk ook te snel weer gewoon in mijn normale gang gegaan waardoor ik mezelf en mijn gevoelens wegcijferde…
Daar ik dus opeens een klop kreeg vorige week zondag en donderdag. Wenen om niks, slechtgezind zijn, …
En met jou?
vor einem Jahr
Reactie op Maité2000
Hier ook de echo gehad… lege vruchtzak… volgende week terug als het er niet ...
Hier net hetzelfde, ik weet het van vandaag. Ik was 8 weken en jij? Sterkte. Zelf weet ik nog niet hoe ik hiermee om moet gaan is mijn eerste zwangerschap 💔
vor einem Jahr
Reactie op Juanita Decock
Hier net hetzelfde, ik weet het van vandaag. Ik was 8 weken en jij? Sterkte ...
Ik heb in juni van dit jaar een miskraam gehad. Ondertussen ben ik nu 9 weken en een paar dagen en alles gaat goed. Er is hoop. Een miskraam is niet het einde van de reis, ook al voel je je nu ellendig. Geef het tijd. Het komt goed.
vor einem Jahr
Vrijdag echo gehad. Maar geen hartje meer. Normaal was ik 10weken en 2 dagen. Maar is gestopt met groeien op 8w+3d
Ze willen het nog spontaan laten komen tot vrijdag anders medicatie of de maandag operatie. Medicatie zie ik niet zitten. Ook omdat ik nu al helemaal paniekeer als ik krampen krijg. Ik weet het niet. Ene kant wil ik het niet bewust mee maken. Andere kant is het misschien beter van wel. Maar het gaat me zo kapot maken. Maar dan is het wel echt dat het er niet meer is. Nu wil ik het ook ergens wegduwen. Ik ben wel nog zwanger.
Als het met medicatie of natuurlijk uitkomt kunnen we normaal wel foto’s laten maken van de kleine. In belgie is er dan speciale organisatie voor. Dan kan het ook niet met operatie want dan is het waarschijnlijk niet op zijn geheel. Ik ben kapot. Ik weet niet wat te doen. Ik weet niet wat ik aan kan. Ik herken mezelf niet ik ben op. Ene kant wil ik alles opgeven. Andere kant wil ik stabiel proberen zijn voor terug mama te kunnen worden. 🥲😭😭 voel me zo slecht. Heb gefaald
vor einem Jahr
Reactie op hoop op een wondertje
Vrijdag echo gehad. Maar geen hartje meer. Normaal was ik 10weken en 2 dage ...
Mohhh! Heel veel sterkte!!
Ik heb het ook nog steeds moeilijk alhoewel denk ik niet perse nu met mijn miskraam van vijf weken geleden, hoe ik beter weet het beter is dat het nu afgekomen was dan weken later…
Ze hebben bij mij een dubbele baarmoeder ontdekt & daar ben ik enorm verdrietig over. Ik weet het sinds 26/9 en exact sinds 22/10 dat ik het effectief heb… ik voel mij ook enorm mislukt, enorm gefaald omdat bij een dubbele baarmoeder heb je grotere kans op miskramen, vroeggeboortes,… Heb al elke avond gehuild in bed.. kan huilen elk moment.. nu heb ik zelfs de tranen in mijn ogen staan met ik dit typ… 😢
vor einem Jahr
Net rood bloed en klonter in toilet. Dat zal toch niet onmiddelijk de embryo zijn toch?
vor einem Jahr
Reactie op hoop op een wondertje
Net rood bloed en klonter in toilet. Dat zal toch niet onmiddelijk de embry ...
Dat kan. Bij mijn miskraam is het er gewoon uitgekomen zonder krampen. Ik had de hele week licht bloedverlies en dan opeens een grote klonter. Geen enkele vorm van krampen op geen enkel moment. Het beste is een afspraak maken met de gynaecoloog om te zien of alles weg is. Ik was mentaal ook terug en stuk stabieler na de miskraam. Waarschijnlijk zijn mijn hormonen toen gestabiliseerd. Het was nog steeds moeilijk, maar zonder de spontane huilbuien. Veel sterkte en ik ben ondertussen 10 w zwanger. Dus het komt goed.
vor einem Jahr
Dat kan. Bij mijn miskraam is het er gewoon uitgekomen zonder krampen. Ik h ...
Ik heb enorm veel krampen en me bloedverlies wordt erger. En nog steeds klonters. Het eerste was precies het grootste maar kon echt niet zeggen dat het vruchtje was.