Vandaag klein beetje bloedverlies donkerbruin en pijnlijke onderbuik. Toch even langs het spoed geweest om te zien hoe of wat.
Eerst even nog bloed getrokken op hcg te checken en nadien inwendige echo.
Ik dacht bijna 8w te zijn, maar zou maar 5w zijn volgens inwendige echo. Hartje klopte dus nog niet. Dan erna uitslag van het bloed gehad waar mijn hcg opeens 1073 zijn. 😢
Ik ben er kapot van.
Heel veel sterkte! Mijn vorige zwangerschap, eerste keer zwanger, is op 12w geëindigd met een missed abortion.. hartje was gestopt op 9w..Ik heb en had heel veel aan de miskraamgroep op deze app.. misschien kan het je het ook wat helpen. Neem de tijd die je nodig hebt. Dikke knuffel ♥️
Heel veel sterkte! Mijn vorige zwangerschap, eerste keer zwanger, is op 12w ...
Dankjewel! Amai, ook nog al heftig 😢 ik heb me idd aangemeld want kreeg steeds meldingen met hoe ver ik was enz… pijnlijk 💔 onbeschrijfelijk gevoel…
Ook voor jou nog veel sterkte !!
Ik kreeg in mei ook een miskraam. En heb nu veel schrik maar daar heb je niets aan. Heel veel sterkte. Ik voel echt met je mee. Neem de troost dat je lichaam zich afstoot aan iets wat niet goed voor je is. :( dikke knuffel ❤️
Ik kreeg in mei ook een miskraam. En heb nu veel schrik maar daar heb je ni ...
De schrik zit er bij ook goed in. En ja inderdaad mijn gynaecoloog bleef me ook wel zeggen dat ik echt niets verkeerd heb gedaan, maar dat dit betekent dat er iets mis was en dat de natuur zijn werk doet.. hoe hard het ook is, want was zo gewenst en doet/gaf zoveel verdriet. Op lange termijn is het beter en doet de natuur zijn werk..
Het spijt me zo dat te lezen. ❤️🩹 Ik leef met je mee. Het is zo moeilijk om dat los te laten en door te gaan. Neem je tijd en zorg goed voor jezelf. Heel veel sterkte..
Zojuist is het afgekomen vanzelf… 😢 Heel akelig om mee te maken dat het er opeens uit floept … het gevoel en dan het zien 💔
Zo oneerlijk… maar ik weet we zijn niet alleen. 😢
Heel moeilijk om te lezen. Zelf ook een miskraam gehad op 5w toen ik dacht 7w te zijn. Heel recent nog in juni. Miskraam kwam niet vanzelf, nog een curettage moeten doorgaan maar nu nadien meteen zwanger. Geef de moed niet op en vertrouw op je lichaam. Veel veel sterkte 🩷
Hier ook net gezien bij de eerste echo dat het foutgelopen is.
Sorry om het te lezen. 😢 Heel veel sterkte! Wij gaan momenteel door een zelfde periode. Niet gemakkelijk 😞
Bij hoeveel weken is het precies mis gegaan?