15 Reacties
9 maanden geleden
Bij de vroedvrouw of gynaecoloog iets vragen van medicatie. Een glas melk kon het bij mij ook vaak wat beter maken voor een korte tijd.
9 maanden geleden
Ik pak nu al een paar dagen gaviscon, maar alleen als het echt niet anders kan. Voor de rest Gemberthee en kleine maaltijden, maar al dat werkt nu allemaal niet meer. Overmorgen zien we de gynaecoloog en dan ga ik toch is iets laten voorschrijven.
9 maanden geleden
Reactie op nysaa
Van de genecoloog voorgeschreven gekregen
Merci voor de tip, ga ik overmorgen is tonen bij de gynaecoloog.
9 maanden geleden
Reactie op Anoniem1599
Bij de vroedvrouw of gynaecoloog iets vragen van medicatie. Een glas melk k ...
Ga ik doen.
9 maanden geleden
Reactie op billie14
Riopan werkt voor korte tijd. Ik let vooral op wat ik eet: kleine beetjes, ...
Ik heb juist kiwi's gekocht. Dacht dat ziet er gezond uit. Ajuinen vermijd ik al een tijdje, maar bij tomaten had ik nog niet stil gestaan. Merci voor de tip.
9 maanden geleden
Bij mij doet Rennie wonderen.
Ik lag s nachts wakker of moest rechtop slapen. Ik neem het voor het slapen gaan en helpt veel beter dan ik verwacht had
9 maanden geleden
Ik heb echt alles geprobeerd; Rennie, kreeg ik nierstenen van, Gaviscon hielp mij niet door de nacht, uiteindelijk omeprazole gevraagd aan gyneacoloog 20 mg ‘s ochtends helpt mij door de dag! Kan zelfs terug eens frietjes eten, heb heel lang al het vettig eten vermeden, ‘s avonds eet ik wel op tijd en geen tomatensaus maar ‘s middags is genoeg tijd tot de nacht en heb in geen last :)
9 maanden geleden
Alles is hier thuis de revue wel gepasseerd denk ik, en voor mij is het enige wat echt direct verlicht en werkt Gaviscon siroop 🙏