11 Reacties
9 maanden geleden
Bij ons mogen er max. 2 keer 2 personen langskomen, elke keer een uurtje. Enkel dichte familie en meter en peter zou ik vragen. Rust is belangrijk 😊
9 maanden geleden
Bij ons enkel mijn ouders, broer en zus. Voor de rest willen we genieten met ons 3 tjes. Wil zelfs de eerste maand ook niemand ontvangen thuis, als ik er nu al aan denk krijg ik stress, dus beter niet.😀
9 maanden geleden
Bij mij zullen het onze ouders, eventueel meter en peter, en mijn grootouders (zijn vrij slecht te been en bij ons thuis moeten ze eerst een trapje op vooraleer ze naar binnen kunnen, dus ziekenhuis zal gemakkelijker zijn voor hen/ mijn vriend zijn grootuders leven allemaal niet meer) zijn. Natuurlijk moeten we ook wel zien of dat allemaal gaat op die 2 dagen dat we normaal gezien maar in het ziekenhuis zijn aangezien de bezoekuren op de materniteit van 5 tot 7 zijn, dus dat kan vrij krap worden
9 maanden geleden
Als alles goed verloopt komt de hele familie op bezoek in het ziekenhuis 🥳 Ik vind dat gezellig en bij de vorige twee is dat allemaal goed verlopen.
9 maanden geleden
Wij willen eerst een momentje alleen waarbij ons zoontje op bezoek komt, even met zen 4en. En moest er dan nog een bezoekmoment over zijn komen mijn ouders en zus. Dat is voor ons meer als genoeg op die korte periode.
9 maanden geleden
Is zo dubbel liefst zeg ik niemand maar ik wil wel heel graag mijn eigen ouders(de grootouders dus) en mijn zus (de meter) zien dus kan ik dan niet ontzeggen dat de familie van mijn man niet mag komen. Ik houd het nu ook wel op dichte familie dus eigen ouders en zus/broers (die ook meter en peter zijn) eventueel onze eigen grootouders nog maar dan hoeft het ook niet verder. Ik hoop ook dat zij slim genoeg zijn de kant van mijn man om niet hun kinderen mee te sleuren naar het ziekenhuis 🥲 . Allesinds zullen we vragen dat ze een bericht sturen en tussen 15u30 en 19u30 is bezoek maar als wij zeggen vanaf 17u tot 18u dan moeten ze dat ook respecteren. De vroedvrouwen zeiden ook dat we gerust mogen seinen als we bezoek weg willen zien gaan ;)