13 Reacties

10 maanden geleden

Lil' atelieren next hebben ook wel een leuke jongenscollectie Ik heb zelf wel redelijk veel voor jongens gevonden bij zara maar dan wel veel online. En 1+ in the family is ook een leuk merkje

10 maanden geleden

Euroshop vind je ook ng redelijk

10 maanden geleden

Taokids.be heeft leuke kleren niet te duur maar weet wel niet of ze evenveel voor jongens als voor meisjes hebben. Hier 3 meisjes dus nooit opgelet.

10 maanden geleden

Ik heb veel basics bij Next en M&S gekocht (zoals gewone body’s en pyjama’s) en dan mooiere stuks van Nixnut, 1+ in the family, Lil’ Atelier, Noppies en Petit Bateau ◡̈

10 maanden geleden

Hema

10 maanden geleden

Suprabazaar

10 maanden geleden

Next

10 maanden geleden

Mijn eerste kind was ook een zoontje, vond ook nooit niets altijd alleen meisjeskleren die in het oog sprongen.. nu zwanger van een meisje en het enige dat ik mooi vind of zie hangen in de winkel zijn jongenskleren haha. Binnen 6 weken uitgerekend en alleen nog maar bodies in de kast voor ons meisje 🥴 zara maat 62 passen ze al heel snel in (bij onze zoon toch), ik kocht ook alles in zara, h&m en jbc.. koop echt niet te veel kleine maatjes!! Je kan nog altijd bijkopen als hij er is.

10 maanden geleden

Hangt bij bepaalde winkels ook af van de grootte van de winkel, in welke stad je gaat. JBC, hema en C&A zijn onze go-to's. Maar bij de grootste winkels ervan meer keuze. Wij waren net blij met wat er nu (de laatste 2 weken) hing bij JBC voor jongens

10 maanden geleden

In de bel&bo hebben ze ook mooie kleertjes voor jongetjes

9 maanden geleden

Next, name it, noukies, hello little you, liefiess, hejlenki (wel heel duur)

9 maanden geleden

Voor ons zoontje kopen we heel vaak Next op Zalando. Valt wat groter en heeft er heel lang plezier aan! + goeie kwaliteit ivm de prijs 🤩! Hema vinden wij ook nog vaak onze keus, maar is in periodes. Zeeman kopen we vooral voor de opvang momenteel 🙃. Als er een plek op zn kledij is valt het niet van hoog

9 maanden geleden

Next, name it en Kiabi vind ik altijd wat moois. Bij kiabi pak ik altijd wel een maatje groter ☺️