11 Reacties

één jaar geleden

Ja ik kreeg de mijne rond 12 weken :)

één jaar geleden

Ja, covidvaccin ook. Beter dat dan ziek worden. Had trouwens ook geen bijwerkingen.

één jaar geleden

Ik heb besloten om niet te toen allemaal shit

één jaar geleden

Ik heb deze niet laten zetten maar is een persoonlijke keuze natuurlijk..

één jaar geleden

Ik heb het gedaan omdat mijn gynaecoloog het had aangeraden. Maar ieder zijn keuze eh

één jaar geleden

Ik heb ze beiden niet genomen. Kinkhoest twijfel ik nog.

één jaar geleden

Ik heb zowel het griepvaccin als het covidvaccin laten zetten. Van het covidvaccin wel 2 dagen heel ziek geweest!

één jaar geleden

Covid vaccin laten zetten 2 dagen nadat ik wist dat ik zwanger was. (September) griep vaccin laten zetten begin november. Ik was een beetje ziekjes nadat ik mijn griep vaccin heb laten zetten, maar daar was ik eerlijk gezegd heel blij van. Dat betekend dat mijn lichaam het heeft opgepikt. Niet alle vaccins werken bij mij even goed. Mijn immuunsysteem is wat minder dan bij normale mensen, dus af en toe wordt een vaccin niet opgepikt door mijn lichaam.

één jaar geleden

Geen griepvaccin laten zetten, ik twijfelde nog, maar heb dan de griep gehad 3 weken geleden (gelukkig geen koorts). Geen COVID vaccin meer voor mij. Bij mijn booster shot heb ik chronische urticaria gehad voor 10 maanden. Dus voor mij geen COVID vaccins meer.

één jaar geleden

Griepvaccin heb ik laten zetten rond 12w, daarna wel serieus verkouden geweest. Covid vaccin niet laten zetten, ben niet 100 procent overtuigd dat het vaccin onschadelijk is voor de foetus vandaar.

één jaar geleden

Griepvaccin heb ik ook laten zetten rond 12w. Coronavaccins neem ik ook niet. Van griepvaccin heb ik alleen een beetje een stijve arm gehad maar verder niks van geweten!