Hey mama’s hoe groot en hoeveel weegde jullie kindje op 28 weken zwanger ?
Mijn dochter is 35 cm en weegt 980 gram maar ze zeiden dat dit wat ondergewicht was , dus beetje bezorgd groetjes 🤰🏼
vraag misschien is wat de foutmarge is van de meting. het kan best zijn dat je dochter een beetje meer weegt. het is niet zo dat ze exact kunnen weten hoeveel ze weegt op dit moment.
Hier op 28w5d 1561 gram en ongeveer 40 cm groot. Was goed volgens de gemiddelde curve. Gynaecoloog zei me ook dat er verschil was tussen Nederlandse en Belgische sites en het gewicht. Wij vonden veel Nederlandse sites met gewichten per week en zaten er altijd wel wat boven. Maar voor Belgische sites zaten we dan goed.
Op 28 weken was ze 36cm groot en 1,170 gram. De gyn zei ook dat het iets onder de curve lag, maar dat dit niets ergs hoeft te betekenen. Probeer zelf ook wat te ontspannen, dat is wat iedereen mij zegt. Mama ontspannen, baby ontspannen ;)
28 weken en 3 dagen en ze werd geschat 1kg 400 en een beetje 😅 de lengte meet ze niet meer.
Babytjes volgen helemaal hun eigen pad nu dus je hoeft echt niet bezorgd te zijn. Ze volgen je normaal wel goed op ?