17 Reacties

één jaar geleden

Hier was het 1200gram op 28weken

één jaar geleden

1253gram op 28 weken

één jaar geleden

1300gr op 28+3 gyno zei dat het gemiddeld was ma maak me nu wel zorge dat hij een beetje meer weegt

één jaar geleden

vraag misschien is wat de foutmarge is van de meting. het kan best zijn dat je dochter een beetje meer weegt. het is niet zo dat ze exact kunnen weten hoeveel ze weegt op dit moment.

één jaar geleden

Hier 1150 gram was blijkbaar al te veel

één jaar geleden

Er zit altijd foutmarge op de weging, baby kan dus zelfs meer of minder wegen.

één jaar geleden

1915 gram op 29 weken en 1 dag maar is blijkbaar te zwaar …

één jaar geleden

Ons kindje woog gisteren 1,4 kg op 29w2 dagen. Ondanks mijn zwangerschapsdiabetes zit de kleine man mooi op een gemiddeld gewicht.

één jaar geleden

Hier op 30w 5d 1.5kg was mooi op curve zeiden ze

één jaar geleden

1500gr op 28 weken

één jaar geleden

Op bijna 27 weken 1,020kg

10 maanden geleden

Hier op 28w5d 1561 gram en ongeveer 40 cm groot. Was goed volgens de gemiddelde curve. Gynaecoloog zei me ook dat er verschil was tussen Nederlandse en Belgische sites en het gewicht. Wij vonden veel Nederlandse sites met gewichten per week en zaten er altijd wel wat boven. Maar voor Belgische sites zaten we dan goed.

10 maanden geleden

Bij mij op 25 weken 746gram, ook wat ondergewicht

10 maanden geleden

Op 29w3d 1590 gram, mooi gewicht volgens gyne.

10 maanden geleden

Bijna 1,7kg op exact 30weken. Gynaeco zei hier niets bijzonder over

10 maanden geleden

Op 28 weken was ze 36cm groot en 1,170 gram. De gyn zei ook dat het iets onder de curve lag, maar dat dit niets ergs hoeft te betekenen. Probeer zelf ook wat te ontspannen, dat is wat iedereen mij zegt. Mama ontspannen, baby ontspannen ;)

10 maanden geleden

28 weken en 3 dagen en ze werd geschat 1kg 400 en een beetje 😅 de lengte meet ze niet meer. Babytjes volgen helemaal hun eigen pad nu dus je hoeft echt niet bezorgd te zijn. Ze volgen je normaal wel goed op ?