9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik neem nog altijd mijn vitaminen waar er foliumzuur in zit. Zolang het in een vitamine vermengd zit kan het geen kwaad.

茅茅n jaar geleden

Hallo, Ik neem omnibionta pronatal + Rood en wit pilletje. De gynaecoloog zei me dit de volle zwangerschap door te nemen. Ben nu 15 weken en 3 dagen :). Waarschijnlijk is het wat overshooting maar ja wat meer vitaminen en mineralen kan geen kwaad denk ik, aangezien we nu ook wat minder weerstand hebben :)

茅茅n jaar geleden

Ik ben gestopt met foliumzuur op aanraden van mijn vroedvrouw. Zij deelde mee dat onderzoek had aangetoond dat het doornemen van foliumzuur de kans op obesitas verhoogt bij kinderen.

茅茅n jaar geleden

Foliumzuur gestopt op 12 w en overgeschakeld naar omnibionta pro atal + op aanraden van gynecoloog

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nikita Meert

Ik ben gestopt met foliumzuur op aanraden van mijn vroedvrouw. Zij deelde m ...
Neem je iets anders in de plaats?

茅茅n jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei ook om dit uit te nemen tot ik beval (ik verwacht wel een tweeling) 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniem1599

Neem je iets anders in de plaats?
Sorry voor de late reactie, zag het niet meteen binnenkomen. Ik neem niets anders. Mocht mijn energielevel weer daalen, dien vitamines te nemen. Maar bloed wordt ook geregeld gecontroleerd en alles ziet er goed uit.

茅茅n jaar geleden

Op 10 weken had de vroedvrouw aangeraden om te stoppen met foliumzuur. Op 12 weken bij de gynaecoloog gegaan en zelf was ze verschoten dat mijn vroedvrouw dit zei. Wel kunnen sommige soorten wat zwaarder op de maag liggen dan andere. Gyn aangeraden om foliumzuur door te nemen tot eind zwangerschap. Ik neem ook pronatal +

茅茅n jaar geleden

Ik ben vandaag 16 w en vandaag vertelde mijn gynaecoloog dat ik hiermee mocht stoppen