80 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Tessa96
Ik ben Tessa, heb samen met mijn vriendin KID gedaan in Genk.
Zwanger van ...
Het spijt me dat je dat hebt moeten meemaken! Stap voor stap.
Dat het vorige keer misliep, wil absoluut niet betekenen dat dit nu terug zou gebeuren. Probeer zoveel mogelijk stress te vermijden, eet gezond, rust voldoende,…
ik duim alvast mee!
één jaar geleden
Hallo
Ik ben een vrouw van 40 jaar.En wil graag mijn verhaal met jullie del ...
Jouw eicel-verhaal klinkt herkenbaar! Naast mij hoorde ik dat ze zoveel eitjes had bij de punctie dat ze ze zelfs nog niet hadden kunnen tellen. En ik had er 6 waarvan er 2 ‘goeie’ overbleven. 😅
één jaar geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Aafke, 39 en ben verloofd.
We hebben een dochtertje van 2,5 jaar (meteen gelukt).
De tocht voor de 2de was pittiger.
Na 1,5j, 4 IUI, 1 biochemische zwangerschap en 1 IVF terugplaatsing hebben we gisteren het prille nieuws vernomen dat de bloedtest positief is. ❤️ (vermoedelijk uitgerekend voor 16/5)
Gezien de angst, teleurstelling en het verdriet van het afgelopen 1,5 jaar durf ik bijna niet blij/opgelucht te zijn. Ik heb schrik dat het alsnog mis zou lopen en ik weet niet of ik dat nog eens aan kan. 🙈
Maar dat zal met de tijd wel beteren. ☺️
Allemaal heel erg proficiat, en hopelijk kunnen we hier samen een fijne reis doormaken!
één jaar geleden
Reactie op testekik
Jouw eicel-verhaal klinkt herkenbaar! Naast mij hoorde ik dat ze zoveel eit ...
Nou kijk er moet er maar 1 goed tussen zitten 😉.Ik hoop en 🤞 voor jou alvast.
één jaar geleden
Hallo,
Ik ben Saskia en 8 jaar samen met mijn vriend, we hebben nog een 3 jarige border collie en poezevriendjes. We hebben een eigen huis,
Ik ben nu 3 weken van ons eerste en in 1ste ronde raak, vrijdag is er bloed getrokken en bevestigd
Als ik dan zelf uitreken zou het voor 20/5/‘24 zijn.
één jaar geleden
Hey allemaal! Ik ben Valerie, getrouwd met mijn man op 6 mei 2023 en nu vier weken zwanger van ons eerste kindje. De eerste echo is pas 10 oktober maar vind het allemaal super spannend. ☺️
één jaar geleden
Reactie op Valeriexx4
Hey allemaal! Ik ben Valerie, getrouwd met mijn man op 6 mei 2023 en nu vie ...
Dikke proficiat! O fijn ik heb hem 12/10 🥰
één jaar geleden
Hallo
Ik ben een vrouw van 40 jaar.En wil graag mijn verhaal met jullie del ...
Zo zie je maar dat je er maar eentje nodig hebt. Kwantiteit is niet belangrijk! Ik had enkele weken geleden tijdens mijn eerste ivf 12 eitjes, waarvan 6 rijp, 3 bevruchtingen en maar 1 embryo van 5 dagen. En dit was onze winnaar! ☺️
één jaar geleden
Reactie op Avi2100
Zo zie je maar dat je er maar eentje nodig hebt. Kwantiteit is niet belangr ...
Ik vind het fijn om te lezen dat hier toch ook wel een aantal vrouwen via IVF/ICSI zijn.
Ik vond het best ‘eenzaam’. Omgeving probeert wel te steunen/begripvol te zijn, maar uiteindelijk weet niemand écht waar je door gaat. Ik had zo het gevoel dat ik en mijn partner op een eilandje leefden. ☺️ Hadden jullie dat gevoel ook?
Zo blij dat het voor jullie ook gelukt is!❤️
één jaar geleden
Hallo ik ben Naomi en volgens mijn berekening uitgerekend voor 9 mei. Ik heb eind mei een miskraam gehad en heb echt heel veel schrik nu. Ik heb deze app gedownload in de hoop dat ik een beetje kalmeer. Ik heb al heel wat rugpijn en steken in de buik gehad ( menstruatiepijn , maar toch wat erger ) vandaag ben ik emotioneel en ben ik moe. 28/9 heb ik mijn eerste echo
één jaar geleden
Reactie op Naomi__1994
Hallo ik ben Naomi en volgens mijn berekening uitgerekend voor 9 mei. Ik he ...
Ohja! Ik heb al 4 jaar een vriend en heb 2 plusdochters van 11 en 13 jaar :)
één jaar geleden
Dag allen,
Omwille van missed abortion in juni, heb ik afgelopen vrijdag op 5+3w een vroege echo gehad. De computer berekende 5+6w maar het vruchtje kwam beter overeen met 5+3w. Nog te vroeg voor een hartslagje maar toch al even gerustgesteld. Voorlopig zoals verwacht uitgerekend voor 7 mei. Volgende echo gelukkig alweer op 22/9.
In België krijg je doorgaan sneller een echo.
één jaar geleden
Reactie op tifkeuhx
Hallo,
Mijn naam is Tiffany. Mama van een dochterje van 4 Felicia ( uit ee ...
Proficiat! Spannend een tweeling!