80 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hallo, ik ben Marie Ik heb 1 dochter van bijna 2. Ik ben samen met mijn man. De uitgerekende datum voor mijn tweede kindje is 1 mei.

茅茅n jaar geleden

Ik ben Tessa, heb samen met mijn vriendin KID gedaan in Genk. Zwanger van 1ste kindje, uitgerekend op 3 mei. In juni een zwangerschapsverlies gehad op 10 weken dus vind het allemaal heel spannend en beangstigend nu.

茅茅n jaar geleden

Hallo, ik ben Femke. Voor het eerst zwanger en volgens onze uitgerekende datum zou het op 8 mei zijn. Helemaal spannend. Bloedafname is ook gebeurd en ik vermoed dat mijn HCG goed zit (mits opzoekwerk). Nu aftellen naar 25 september voor de eerste echo. Hopend op een kloppend hartje 鉂わ笍. Symptomen voorlopig zijn enkel 'menstrueer' krampen.. Wat zijn jullie symptomen? Dikke proficiat Marie en Tessa! :)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tessa96

Ik ben Tessa, heb samen met mijn vriendin KID gedaan in Genk. Zwanger van ...
Hier ook in juni een kindje verloren. We kunnen alleen maar positief blijven momenteel. Veel succes!

茅茅n jaar geleden

Ik ben Jasha, vermoedelijk uitgerekend voor 7 mei. Ik heb een partner en een dochter van 1 mei 2021 dus nu 2 jaar en vier maanden. In juni een missed abortion gehad dus extra spannend nu na de curettage meteen zwanger. Succes allen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jvlan

Hier ook in juni een kindje verloren. We kunnen alleen maar positief blijve ...
We doen ons best馃馃徏 voor jou ook veel succes! 馃崁

茅茅n jaar geleden

Hallo ik ben Camille, uitgerekend voor 8 mei. Ik heb een partner waar ik 5 jaar mee samen ben. Grtjs en succes

茅茅n jaar geleden

Hoi, ik ben Larissa! Voor het eerste zwanger en naar eigen berekening uitgerekend op 3 mei. Maandag een bloedname en 27/9 de eerste echo. Spannend! Proficiat allemaal! 馃

茅茅n jaar geleden

Hoi! Ik ben Mait茅, uitgerekend 8 mei. Mega spannend, het voelt nog steeds onwerkelijk! Hier vanaf de eerste keer gelukt, hopelijk gaat het proces goed! De laatste 2-3 dagen alleen heel verl kleine steekjes en krampjes! Succes!馃檹馃徏

茅茅n jaar geleden

Hey, ik ben Matinda. Voor het eerste zwanger net op mijn 39ste verjaardag... mijn man en ik zijn al 2 jaren aan het proberen, en sinds begin van het jaar zijn bezig met inseminatie. We zijn deze zomer getrouwd dus een paar manden pause gedaan met de inseminatie process. Ik was eindelijk aan het wachten op mijn volgende regels om op nieuwe te beginnen maar tis nooit gekomen. Uitgerekend voor 4 mei. Op mijn leeftijd en na zo lang proberen ben ik te bang om erin te geloven en om gewoon happy te zijn...

茅茅n jaar geleden

Hallo Ik ben een vrouw van 40 jaar.En wil graag mijn verhaal met jullie delen. Mijn man is 41 jaar en was al van 2015 gesteriliseerd.En heeft dit ongedaan gemaakt door de zaadleiders trug aan mekaar te doen.En weefsel weg te nemen.Gelukkig waren er nog zaadcellen.En hebben ze deze kunnen invriezen.Dit is op 7/07/23 gebeurt Ik heb een ICSI traject ondergaan.Begonnen op 17/07/23. Ik heb een moeilijke start achter de rug. Want toen ik spuitjes begon te plaatsen en ik naar de 2 eerste echo's moest.Groeiden mijn folikels niet.Maar na de 3de echo kwam er lichtjes vooruitgang in.Er waren plots 3 folikels te zien.Bij de eicelpuntie had de dokter gezegd.Oei 1 kleine.En 2 grotere.Bij de eicelpuntie waren er 7 vrouwen die hetzelfde ondergingen. Je ligt dat naast mekaar in een ruimte met enkel een gordijn tussen nadat de eicelpuntie zelf achter de rug is.Dan is het wachten achter de dokter voor het resultaat een ontslag ( kliniek). Ik zelf lag tussen vrouw 1-3. Ik hoorde bij aankomst dokter zeggen tegen vrouw 1.Proficiat mevrouw 13 folikels.Hij ging naar mervrouw nr 3.En hoorde hem zeggen.Proficiat mevrouw!U hebt de hoofdvogel afgeschoten!We hebben 45 folikels!Toen dacht ik OMG!Wat kom ik hier eigenlijk doen met mijn 3 folikels?Waarvan als de dokter bij mij kwam.En me vertelde dat er maar 1 goed was van de 3...De moet even liet zakken.Dan was het 5 dagen wachten om te zien of de embryo splitst tot er een eventuele terugplaatsing kan gebeuren.De dag na de punctie zou deze bevrucht en gesplitst moeten.En dan moet je wachten op dat zenuwslopend telefoontje van de kliniek. Toen ze belde was het voor ons positief nieuws!Het was mooi bevrucht en gesplitst 馃憪.Het heeft alles gedaan hoe het hoort in die 5 dagen.En heb dan ook een terugplaatsing gekregen op 12/08. Op 19/09 heb ik een plastest gedaan.En deze was positief.Heb ondertussen een bloedafname ondergaan om te zien of het effectief klopt.En idd 馃ぐ.Het HCG was 397.Een week later nog een bloedafname gedaan.En het was 9858. Wij zijn zo gelukkig!Het is voor ons een mirakel!Met 1 eicel.Een eerste poging!Ik voel me goed maar wel snel moe.Maar dat neem ik er graag bij.De 11de september krijg ik een eerste echo.Ben zo benieuwd!!Ik heb wel al een kind over 10 jaar op de natuurlijke wijze gekregen.En alles lijkt van zelfsprekend.Maar door dit traject te doorgaan.Besef ik hoeveel vrouwen die minder geluk hebben gehad dan ik.En wil ze toch een hart onder de riem geven.Blijf erin geloven

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mait茅2000

Hoi! Ik ben Mait茅, uitgerekend 8 mei. Mega spannend, het voelt nog steeds o ...
Proficiat Ma茂t茅 Bij mij voelt het steeds ook nog onwerkelijk!Maar ook zo gelukkig!Niet te geloven dat we van de eerste keer gezegend mogen zijn!

茅茅n jaar geleden

Hallo Ik ben Tinne Dit word mogelijks mijn 1ste kindje. 馃槵馃グ Dit samen met mijn vriend. De uitgerekende datum is 6 mei.

茅茅n jaar geleden

Hallo Ik ben een vrouw van 40 jaar.En wil graag mijn verhaal met jullie del ...
wat een verhaal 馃ぉ heel veel succes 馃崁

茅茅n jaar geleden

Reactie op Larissa Wolfs

wat een verhaal 馃ぉ heel veel succes 馃崁
Ook dikke proficiat voor jullie!En binnenkort een eerste echo 馃憪. Spannend!Ik kijk er ook naar uit.De eerste keer dat ik hem/haar zal zien.

茅茅n jaar geleden

Hallo, ik ben Lien! Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje en zijn ook naar eigen berekening uitgerekend op 2 mei. Super spannend allemaal 馃

茅茅n jaar geleden

Hallo 馃憢 Ik ben Nika. 40 jaar. Ik woon aan de zee en ben 16jaar getrouwd. We hebben 1 zoontje van net 2jaar. Die is er gekomen dankzij een zeer lang en pittig icsi-traject. Onze lucky number 7. 馃崁鉂わ笍 We hadden nog 3 mooie embryo鈥檚 over en besloten om er nog eens voor te gaan. Boven al onze verwachtingen in, was ik met de eerste terugplaatsing al meteen zwanger. Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Veel succes en proficiat iedereen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fie_95

Hallo, ik ben Femke. Voor het eerst zwanger en volgens onze uitgerekende da ...
Hey Femke. Ik ben al vaak duizelig en mijn borsten zijn erg gespannen en pijnlijk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fie_95

Hallo, ik ben Femke. Voor het eerst zwanger en volgens onze uitgerekende da ...
Ik ben vooral heel vermoeid op momenten.

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal Ik ben Laura. Ik ben 28 en 9 jaar samen met mijn man. Op 1 september te weten gekomen dat ik zwanger was. Dit is mijn eerste zwangerschap. Volgens de app ben ik uitgerekend voor 1 mei. 馃槉 Voorlopig enkel last van krampen. Nog niet meteen last van andere symptomen馃槍 Eerste echo op 26/09! Proficiat aan jullie allemaal 鈽猴笍