7 Reacties
9 maanden geleden
Heb je al eens op de site van Aerosleep gekeken voor een hoeslaken? Wij hebben hier namelijk ook een matras van en vonden deze in de winkel maar zag ze ook online.
9 maanden geleden
Wij hebben idd een matrasbeschermer en hoeslaken van aerosleep en dat is het eigenlijk. Wat vervelend dat je deze niet kan vinden in de juiste maat. Welke co-sleeper heb je?
9 maanden geleden
Aerosleep is vooral belangrijk als ze zich beginnen om te draaien. Ik heb een co-sleeper overgekocht van safety first en het is heel moeilijk om daarvoor iets passend te vinden. Dus improviseren we een beetje. Voor ga ik de vroedvrouw overdonderen met vragen.
9 maanden geleden
Hier in cosleep gewoon hoeslakentje voor wieg/draagmand van Jollein gebruikt (bij ons eerste en doen dit ook zo bij ons 2e) ze kunnen toch nog niet zelfstandig draaien, tesamen met inbakeren of slaapzak, geen lakentje of dekentje. Ik heb voor onze zoon ook een tijdje een doomoo nestje moeten gebruiken in de cosleep vanaf hij teveel bewoog omdat hij continue onderuitzakte omdat bedje op reflux-stand stond (ligt ook heel knus) op 2 maand is hij hier naar eigen kamertje verhuisd op aeresleep en met slaapzak.