5 Reacties

één jaar geleden

Bij mij valt de buik nog niet op, maar ik kan ook mijn jeansbroeken sinds week 10 echt niet meer verdragen. Ik heb gelukkig een aantal mooie broeken met rek en jurkjes die los vallen die ik voor de zwangerschap ook al droeg. Ik denk dat ze me eerder gaan verdenken door de kwaaltjes dan een buikje 😂 😅 Mijn 12 weken echo is ondertussen geweest dus ik ben het rustig aan wel aan het vertellen aan vrienden en familie.

één jaar geleden

Ik ben 11+1 , je ziet een klein buikje als je erop let (denk ik) ik pas nog amper in mijn jeans broeken. Kan ze nog wel aandoen maar dan met de knoop en rits even open in de auto😅😅😅 ben zelf 1m58. Ik draag meestal een gekleed hemdje (oversized) op mijn jeans, en ook doe ik parachute broeken aan (zalig) die zijn ook oversized. En zo valt het niet op😀 dus als je van oversized kleding houd🙈 ik kan wel niet wachten op mijn 12 weken echo om het te vertellen…. Dus zou het mij ook niet echt uitmaken als ze het zien,… maar ik snap je wel👼🏽

één jaar geleden

Trouwens mijn man en zus zien wel echt duidelijk een buikje🦦

één jaar geleden

Ik ben 151 cm, ik heb het al aan iedereen verteld tussen 6 en 10 weken, wegens fertiliteitstraject, maar kan het ook echt niet meer geheim houden nu. Foto van 11+5, maar ik heb al een buikje van week 8

één jaar geleden

Amai zo een mooie buik al!