11 Reacties

茅茅n jaar geleden

H&M bv?

茅茅n jaar geleden

SHEIN

茅茅n jaar geleden

Only en H&M, ook veel op zalando!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mil2020

Only en H&M, ook veel op zalando!
Als ik nu een zwangerschaps broek bv koop kan ik die dan heel de zwangerschap dragen? Ondanks mijn buik nog veel zal groeien?

茅茅n jaar geleden

Reactie op juultje202486

Als ik nu een zwangerschaps broek bv koop kan ik die dan heel de zwangersch ...
Van h&m vind ik ideaal, niet te duur en goeie kwaliteit. Je kan ze meestal toch wel dragen tot einde vd zwangerschap.

茅茅n jaar geleden

Zalando heb ik gekocht van het merk mamalicious en ik ben er heel content mee. Was 60 euro voor een jeans broek, is n beetje wat je duur vind natuurlijk

茅茅n jaar geleden

Ik heb eigenlijk vooral kleedjes/nylonkousen gekocht met het gedacht dat zo een losser kleed wel nog gedragen kan worden achterna en een zwangerschapsbroek dan niet echt :)

茅茅n jaar geleden

Ik ga doen zoals bij mijn eerste zwangerschap. Tot 5 maand gewoon grotere kleding maat kopen, deze kan ik na de bevalling dan ook aan doen (indien er wat gewicht blijft plakken). Dan vanaf maand 6 positie kleding omdat dit wat makkelijker zit op het einde 馃檲 ik kocht mijn zwangerschaps kleding 2de hands, in de solden en bij kiabi (Luik)

茅茅n jaar geleden

Reactie op juultje202486

Als ik nu een zwangerschaps broek bv koop kan ik die dan heel de zwangersch ...
bij mij werd het te spannend en ik kocht ze maar op 6 maand 馃檲

茅茅n jaar geleden

Ik ben 15 weken zwanger en ik had al moeite van week 10 met broeken. Ik deed een rekker rond mijn knoop en liep zo rond馃ぃ. Ik ben dan toch overgeschakeld naar zwangerschapkledij. Op shein heb ik al heel toffe zaken gevonden en helemaal niet duur. C&a heb en toffe zwangerschapsjeans voor een goed prijsje

茅茅n jaar geleden

Mijn eerste poging tot het naaien van een zwangerschapbroek is goed gelukt. Extra grote voorkant, vrij dikke rekbare rode stof. Brede rekker. En na de zwangerschap ga ik die gewone vernaaien naar een gewone broek.