11 Reacties

één jaar geleden

Ik neem ze ook. Dezelfde situatie ook bij eerste kindje zwangerschapsvergiftiging en nu asoflow. Ik neem ze nu al week of 4 en helemaal geen last van :-)

één jaar geleden

Ik neem ook asaflow 160mg preventief tegen zwangerschapsvergiftiging :)

één jaar geleden

Ik moet het vanaf volgende week beginnen pakken. 'k ben benieuwd.

één jaar geleden

Hier ook 160 mg. Hoe nemen jullie ze in? s’Morgens 80 mg en s’avonds 80 mg? Of beide samen ‘s avonds?

één jaar geleden

Ik neem ze beide smorgens in.

één jaar geleden

Ik moet deze ook nemen, omdat het een eerste tweelingzwangerschap is.. mijn beste vriendin zegt ook dat dit niet zo goed is om te nemen, en ben nu ook wel wat bang geworden…

één jaar geleden

Reactie op Cmdgroot

Hier ook 160 mg. Hoe nemen jullie ze in? s’Morgens 80 mg en s’avonds 80 mg? ...
Ik ook 160 en savonds dien ik deze te nemen

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Ik moet deze ook nemen, omdat het een eerste tweelingzwangerschap is.. mijn ...
Ik denk dat ik toch liever luister naar mijn dokter dan naar een vriendin, toch voor zoiets. Een zwangerschap heeft al genoeg onzekerheid, een goeie vriendin zou je geen extra stress moeten bezorgen. Dat neemt niet weg dat sommige medicatie inderdaad wel neveneffecten kan hebben. Ik begin volgende week met asaflow en ga mijn gynaecoloog veel vragen stellen. Ik wil weten waar ik aan begin, maar gewoon om voorbereid te zijn. Ik ga het sowieso pakken.

één jaar geleden

Ik neem ook asaflow, 160mg smorgens. Zwangerschap nr 3 en weer kans op zwangerschapsvergiftiging 😕

één jaar geleden

Ik neem het ook omdat men bloeddruk ietsje te hoog was (vooral de bovendruk). Nemen jullie het altijd oo hetzelfde moment en wanneer in je dag?

één jaar geleden

Ik heb vandaag begonnen met asaflow te nemen. Eerst de bijsluiter gelezen als altijd. Er staan minstens 3 redenen in waarom ik het niet "zou" mogen nemen: één "een verminderde werking van de nieren" mijn waardes zijn op dit moment gelukkig goed. Tweede: combinatie met andere geneesmiddelen " het afstoten van organen na een transplantatie (cyclosporine, tacrolimus)" ik pak de laatste van de twee dagelijks. De derde reden is: ik ben zwanger en het wordt afgeraden om het te nemen als je zwanger bent. Ik ben begonnen met 80 mg en zie hoe ik erop reageer, dan schakel ik op tot 160 mg. Uiteindelijk is het een standaard medicatie om zwangerschapsvergiftiging te voorkomen, dus we moeten het gewoon doen.