4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Vervelend om te horen, maar maak jezelf niet druk het komt vast goed probeer jezelf zo goed mogelijk voor te bereiden en geloof in jezelf jij kan dit 鉂わ笍. Veel succes gewenst, ik geloof dat je het kan!

茅茅n jaar geleden

Reactie op iamoumyy

Vervelend om te horen, maar maak jezelf niet druk het komt vast goed probee ...
Dankjewel馃ズ

茅茅n jaar geleden

Ik denk dat veel mama's in spe gaat hebben. Alleenstaande of niet. Je gaat fouten maken, ik ook. Maar we gaan allemaal ons best doen. En uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Baby's hebben vooral veel liefde nodig. 鈾ワ笍鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Je gaat het ongetwijfeld goed doen, neem de tijd om je goed voor te bereiden, ga te rade bij vrienden of familie met kindjes. We hebben allemaal wel die momenten van onzekerheid en we zullen allemaal wat zoekende zijn, maar zolang je er voor je kindje bent en moeite doet, komt het helemaal goed. Tip: vraag alvast jouw kraamzorg aan. Voor tijdens de bevalling kan je ook kijken voor een doula. Die ondersteunt jou tijdens de zwangerschap en vooral tijdens de bevalling op emotioneel en mentaal vlak. Een vaste verloskundige kan je ook zoeken (zodat je heel jouw bevalling eenzelfde verloskundige hebt ipv dat deze wisselen tijdens jouw bevalling naargelang hun shiften). Verloskundigen ondersteunen jou tijdens de bevalling meer op medisch vlak, ten opzichte van een doula