21 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik had 145 bij die eerste test dus dacht dat ik er ook al zou aanhangen. 2e test was volkomen normaal

één jaar geleden

Ik ga die van mij vandaag doen (geen glucose drank, bloed afname) ik zal je iets late wete als ik de resultate heb

één jaar geleden

Heb ik ook gehad, niet teveel zorgen maken. Ik had hele hoge waarden bij de korte test en volkomen normaal bij de lange test.

één jaar geleden

Mijne was ook 161 de eerste keer bij de kleien suikertest Gisteren de uitgebreide gehad en helaas zwangerschapsdiabetes. Ik had bij de kleine ook al speciaal opgelet maar helaas.

één jaar geleden

hier ook 2de test normaal. Ik duim voor je mee 😉

één jaar geleden

Ik had 134 bij de eerste, dus net erover. Maar moet morgen toch ook de lange test doen.. Ben benieuwd.

één jaar geleden

Hier eerste test afwijkend (wel niet nuchter), tweede was normaal. Deze zwangerschap meteen de uitgebreide test gedaan en was normaal.

één jaar geleden

De lange gisteren gehad en gelukkig was deze niet afwijkend!

één jaar geleden

Hier afwijkende test van 140, nog niets gehoord, hopelijk geen verlengde test 🙃

één jaar geleden

Hallo, vandaag eerste test gehad. Hoelang duurt het eigenlijk voor de dokter belt? De dag zelf nog of een dag nadien?

één jaar geleden

Ik had 175 bij de eerste test en 184 na een uur en 179 na 2 u bij de 2de test. Eerst was ik helemaal van de kaart, maar Heb een paar kleine aanpassingen in m’n levensstijl gemaakt. Ik meet elke dag 4 x mijn glucosewaarde en het is mooi onder controle! Ik heb wel een halve pancreas maar die werkte optimaal dus was toch even slikken. Het positieve is dat m’n kleintje nu extra gezonde voeding binnen krijgt, wat alleen maar goed voor haar kan zijn! Mocht je resultaat niet oké zijn, probeer het positief te bekijken!

één jaar geleden

Reactie op odree

Hier afwijkende test van 140, nog niets gehoord, hopelijk geen verlengde te ...
Had ook 140 en moet toch de uitgebreide test gaan doen, hopelijk deze oke dan

één jaar geleden

Hallo, vandaag eerste test gehad. Hoelang duurt het eigenlijk voor de dokte ...
Van mij hebben ze woensdag de test gedaan en tot vandaag nog niet gebeld. Ik heb de labo uitslag online gekregen

één jaar geleden

Reactie op Magali0707

Had ook 140 en moet toch de uitgebreide test gaan doen, hopelijk deze oke d ...
Van mij heeft de dokter nog niet gebeld…

één jaar geleden

Reactie op odree

Van mij hebben ze woensdag de test gedaan en tot vandaag nog niet gebeld. I ...
Oh oke dankje

10 maanden geleden

Ik vandaag de suikertest gedaan en was boven de 160.maandag moet ik na gynaecoloog bellen om verder af te spreken.maak me wel wat zorgen

10 maanden geleden

Reactie op jeska24

Ik vandaag de suikertest gedaan en was boven de 160.maandag moet ik na gyna ...
Mijn uitgebreide was uiteindelijk negatief dus nog niet direct panikeren :)

10 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Mijn uitgebreide was uiteindelijk negatief dus nog niet direct panikeren :) ...
Wat houdt de extre test in?

10 maanden geleden

Reactie op jeska24

Wat houdt de extre test in?
Je moet een drankje drinken met meer suiker en dan nemen ze 3 keer bloed af 1x voor het drankje, 1 uur na het drankje en 2 u na het drankje als die 3 bloednames binnen de norm zijn is het in orde.

10 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Mijn uitgebreide was uiteindelijk negatief dus nog niet direct panikeren :) ...
Ik moe morgen om 8h nuchter zijn in zh.ze gaan een uitgebreide suikertest doen