6 Reacties

9 maanden geleden

Heb al sinds 20 weken harde buiken de ene dag wat meer dan de andere kan geen kwaad. Baarmoeder is aan het oefenen voor de weeën later.

9 maanden geleden

Ik ben 34 weken en 4 dagen. Had er ook al een tijdje last van. Zonder pijn etc. Ik ben toch maar eens naar spoed gegaan maandag en blijkt wel dat de harde buiken bij mij een invloed hebben op de baarmoederhals en die wat verkort. Ze hebben me een nachtj gehouden en moet nu dagelijks vaginaal een pilletje opsteken omdat ze zagen dat dit mijn baarmoeder wel kalmeert . Zal wel bij iedereen anders zijn maar waarom niet eens langsgaan even aan de monitor en ze kunnen je gerichter helpen? 🤗

9 maanden geleden

Ben 34 weken overmorgen en vandaag echt last van harde buiken. Kan me niet ontspannen lijkt wel alsof men buik gaat ontploffen en opeens last van lage rugpijn

9 maanden geleden

Reactie op Marggg

Ik ben 34 weken en 4 dagen. Had er ook al een tijdje last van. Zonder pijn ...
Ik ben op 33 weken langsgeweest en toen moest ik ook vaginaal tot 34 weken utrogestan opsteken. Vanaf 34 weken houden ze de bevalling niet meer tegen. Ik heb 3 weken grotendeels platgelegen en ben nu 36w+2 en geen opening. Mogelijks haal ik 40 weken. Harde buiken die niet pijn doen, is meestal niet erg maar geven wel aan om te rusten. Ik kan t alleen maar aanraden :)

9 maanden geleden

Ben 34 weken overmorgen en vandaag echt last van harde buiken. Kan me niet ...
Ik zou dit zeker laten checken. Dan ben je geruster

9 maanden geleden

Ben maandag nog geweest en ze zei geen arbeid te zien aan mijn lichaam🥺