14 Reacties

10 maanden geleden

Heb ik sinds 30 weken ook last van. Mijn gynecoloog zei dat zolang ze niet regelmatig komen het meestal niet erg is. Rust nemen is dan heel belangrijk maar moest je twijfelen altijd bellen!

10 maanden geleden

Reactie op Eline Bracke

Heb ik sinds 30 weken ook last van. Mijn gynecoloog zei dat zolang ze niet ...
Oké dankjewel, ben al blij te weten dat het wel normaal is. Heb het vanmorgen, vanmiddag en deze voor avond gehad en duurde ook maar een minuutje of 3. Neerliggen ging beter dan neerzitten. Maar weet wel dat de baby al van begin aan super laag zit

10 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Oké dankjewel, ben al blij te weten dat het wel normaal is. Heb het vanmorg ...
Ja dat is wat ze bij mij vertelden... Met regelmatig bedoelen ze om de paar minuten dus wss niks maar een keer bellen kan natuurlijk nooit kwaad

10 maanden geleden

Ik had het ook rond mn 27 weken en ik heb het wel gemeld toen.. ik zou het wel zeggen want ik had toen weeën.. doe het maar voor zekerheid en niet wachten tot 10 april, ga zo snel mogelijk

10 maanden geleden

Ik ben vandaag 30+4 w , en heb dit vandaag ook aan de hand… die krampen, ook steken daar van onder in mijn 🌸…

10 maanden geleden

Ik ben vandaag 30+4 w , en heb dit vandaag ook aan de hand… die krampen, oo ...
Ja.. ik ook

10 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Ja.. ik ook
Als je je zorgen maakt zou ik gewoon eens bellen naar de vroedvrouw in het ziekenhuis (bij mij is dat gewoon het nummer van het verloskwartier) die kan je ofwel geruststellen of wel laten langs komen voor ctg dan zien ze gelijk of alles goed gaat met je kindje. Beter een keer te veel gaan dan een keer te weinig.

10 maanden geleden

Ik ga morgen vroeg is bellen als dit nog eens gebeurd… want zij beweegt wel veel in mijn buik

10 maanden geleden

Ik ga morgen vroeg is bellen als dit nog eens gebeurd… want zij beweegt wel ...
Bijmij ook. Beweegt heel de tijd door. In het weekend neemt hij meestal rust, dan is ie precies wat rustiger haha

10 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Bijmij ook. Beweegt heel de tijd door. In het weekend neemt hij meestal rus ...
Haha🤣 bij mij smorgens.. smiddags tot savonds blijft zij door bewegen🐣

10 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Oké dankjewel, ben al blij te weten dat het wel normaal is. Heb het vanmorg ...
Hier zit de baby ook superlaag en ook menstruatieachtige krampen en veel harde buiken, ik pak magnesium bij en dit is beter

10 maanden geleden

Ik ben 29+2 dagen en heb die enorm pijnlijke (menstruatie-achtige) krampen de afgelopen 2-3 weken ook al enkele keren ervaren. Ben de derde keer voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan en alles was in orde. Lengte baarmoederhals ook nog OK. De dokter zei dat het OK is zolang het komt en weer gaat en op dat moment (dus bij jou in elk van die drie keren op een dag) niet in frequentie of intensiteit toeneemt. Bij mij was dat telkens het geval, de (reeds erg pijnlijke) krampen werden niet erger of volgden elkaar ook niet sneller en sneller op. Dus intussen probeer ik de pijn op dat moment even te verbijten en te hopen dat het snel weer over is. En inderdaad best rusten op dat moment, even gaan liggen… maar geef het zeker mee aan jouw gynaecoloog

10 maanden geleden

Ik heb vandaag gebeld, was normaal zei ze bij 31 weken…

10 maanden geleden

Ik heb vandaag gebeld, was normaal zei ze bij 31 weken…
Mijn huisarts zei dat ook