7 Reacties
één jaar geleden
Wij kopen alles tweede hands, niks nieuw. Ook de meubels enzo. Ik zou zeker vinted aanraden voor kleren!
één jaar geleden
In het begin groeien ze er zo snel uit, ik ga ook voornamelijk tweedehands kopen het eerste jaar (erna wel vaker iets nieuw)
één jaar geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Wij kopen alles tweede hands, niks nieuw. Ook de meubels enzo. Ik zou zeker ...
Ik heb juist 3 Zwangerschapsbroeken verkocht via vinted. Is echt wel gemakkelijk. Ik koop ook veel tweedehands kleding. Om het een beetje hygiënisch te houden doe ik het volgende: alles wat kan gewassen worden direct het wasmachien in, wat niet kan gewassen de diepvries in voor een dagje. (Als het niet te groot is natuurlijk) .
één jaar geleden
Hey , ik heb een link op vinted ik verkoop zowel jongens als meisje kleren . Ik krijg nu een jongen dus ik ga veel meisjes kleren ook weg doen . Ik heb ook jongens kleren er op staan vooral merk . Wie zin heeft kan een kijkje nemen ik plaats regelmatig nieuwe dingen ☺️ v.p.lindsay is mijn naam op vinted
één jaar geleden
Hier ook voor onze dochter 2de handskleertjes, van geboorte tot nu (4jaar). Het gaat zo snel en op creche/school komen ze bij ons redelijk vuil terug (gras, zand, verf). We kopen enkele nieuwe outfits voor de speciale momenten. Ook voor baby 2 binnenkort ben ik al aan het rondsnuffelen op vinted of kringwinkel. Bij vinted ook heel dikwijls dat de kleertjes naar vers gewassen waspoeder ruiken. Stelt me altijd gerust 😊